Tko je god barem površno pratio događanja u ovogodišnjoj 3. HNL jug nije mogao promaknuti Facebook stranicu Nogometnog kluba Kamena, malenog kolektiva ali velike euforije iz Podbablja pokraj Imotskog.
Kamen je u trećeligaškim krugovima poznat kao jedan od najtežih suparnika, a tko god da je ikad igrao 3. HNL jug kazat će vam da mu je najteže gostovanje bilo u Ivanbegovini. Ovaj mali kolektiv fenomen je u svim segmentima, a sada to rade i na društvenim mrežama.
O tome kako su se odlučili na drugačiju vrstu komunikacije sa svojim simpatizerima i navijačima, koji se uvelike razlikuje od njihovih protivnika, pa čak i nekih sportskih kolektiva iz višeg ranga, razgovarali smo sa sportskim tajnikom i voditeljem komunikacija Branimirom Jonjićem.
Možete li nam reći kako je ova priča Kamena na društvenim mrežama započela?
Moja priča s Kamenom počinje prije nekih 20 godina kada sam prvi put kao limač došao na trening, stao na gol te nakon toga prošao sve selekcije kluba. Nakon pauziranja sportskih aktivnosti uvjetovanih poslom stekao sam bogato iskustvo u prvoligaškom nogometu kao glasnogovornik i voditelj marketinga dok sam svojevremeno bio i direktor jednog regionalnog portala, što mi je veliko životno iskustvo koje mogu danas nastaviti primjenjivati i usavršavati. I dalje sam aktivan u nogometu, branim boje veterana Kamena, a evo i sada me veže i ova funkcija sportskog tajnika.
Kada ste došli na mjesto tajnika i kako se gradila ova priča oko kluba?
Poziv prema meni došao je prošle godine od gospodina Tomislava Livajića koji je klub preuzeo u izuzetno turbulentno vrijeme, sa deficitarnim budžetom i još slabijim igračkim kadrom. Ključni ljudi kluba iz uprave ali i igrači napustili su, po meni, nepotrebno i neopravdanoklub i ostavili nas u nezavidnoj situaciji te nam je bila potrebna velika količina improvizacije da uopće startamo u nezgodnoj i teškoj 3. HNL jug. Stisnuli smo zube i uz veliku potporu načelnika Općine Podbablje, Ante Kujundžića i drugih dobrih ljudi uspjeli pokrenuti stvari s mrtve točke. Ciljevi su bili jasno definirani; obraniti čast u seniorskoj konkurenciji, a paralelno osnažiti omladinsku školu.
Kako ste uspjeli u tome?
Pod vodstvom trenera Maria Kujundžića “Kunte“ definirana je seniorska momčad koja je uspjela izboriti ostanak u ponavljam, izuzetno teškoj 3. HNL jug u kojoj se natječu klubovi iz puno većih sredina i sa punom većim proračunom. Omladinska škola naše je najveće blago te se možemo pohvaliti sa brojkom od preko 200 djece koja redovito pohađaju treninge i natjecanja pod vodstvom voditelja Dalibora Biloša. Kada god uspijemo, naše najmlađe povedemo na izlete i na razne turnire gdje stječu nova poznanstva i prijateljstva što je u biti i krajnji smisao svega ovoga. U pogledu društvenih mreža, dobivaju ravnopravan, zasluženi tretman.
Idemo sada malo o Facebook stranici. Odmah na prvi pogled, dobije se dojam kako se radi o nešto drugačijoj stranici nego u većine klubova, pogotovo iz vašega ranga. Otkud ideja da se krene u tom pravcu?
Stranicu kluba sam preuzeo paralelno sa funkcijom tajnika i odmah mi je bilo jasno da moramo promijeniti raspoloženje ponajprije u klubu i kod naših navijača i ljudi koji prate stranicu. Aktivno sam se uključio pratiti sve kategorije kluba kao i sva događanja u istom ali i izvan njega. Posebno zanimljivi projekti bili su izbor „Legendi od Kamena“, potom snimanje i tiskanje kalendara za 2018. godinu „40 godina ljubavi“ (za 40. godišnjicu kluba), dok sada imamo redoviti tjedni izbor #FejsFace uz mnoštvo razgovora i priča od kojih su neke u uistinu smiješne i simpatične. Mišljenja sam kako smo se preko ove stranice povezali sa svim sferama društvenog života što baš i nije tipično za neku stranicu nogometnog kluba. Publika nam sve više daje pohvale i samim time i poticaj za daljnji rad.
Za kraj, kakvi su daljnji planovi za sami klub i za vaše djelovanje na području interkacije sa publikom?
Sada smo već ekipa koja se dobro poznaje i koja je voljna učiti te primiti savjet i pomoć od ljudi koji znaju više od nas. Idemo mirno privesti ligaška natjecanja kraju te nakon toga podvući crtu i definirati daljnji smjer djelovanja. Ne trebam posebno naglašavati kako će naglasak i dalje biti na našim najmlađima i prezentaciji našeg kluba kao pozitivnog kolektiva otvorenog svima. U planu su neka značajnija infrastrukturalna ulaganja i projekti no o svemu tome ćete biti obavješteni. Na području odnosa s javnošću imamo pregršt sjajnih ideja i kampanja za koje sam uvjeren da ćemo ih realizirati i time privući još više simpatizera i navijača našega kluba.



