Naizgled banalnu primjedbu proslijedio nam je nekidan naš čitatelj: nije mogao izvršiti plaćanje računa A1 usluga u poslovnicama te tvrtke, iako je (u komunikaciji s web agentom) doznao da se u istim poslovnicama uredno i bez problema može obaviti kupnja u gotovini recimo novog mobilnog uređaja.
Uglavnom, nije mu to baš zazvučalo logično kao još ponekom čitatelju, da se zbog sigurnosnih razloga ne mogu “kešom” obavljati uplate po računima, dok se uređaji ili oprema mogu kupovati gotovinom... Pustimo sada plaćanje Internetom ili drugim metodama, zapitali smo odgovorne u A1 kada će omogućiti plaćanje računa klijentima u svojim poslovnicama.
- Iako se A1 Hrvatska uvijek trudi pružiti visoku kvalitetu usluga te poslovanje uskladiti s potrebama svojih korisnika, s obzirom na trenutačnu situaciju i promijenjen način poslovanja uzrokovan pandemijom virusa Covid-19, na našim prodajnim mjestima nije moguće podmirivanje računa za A1 usluge. Razumijemo veliki interes vaših čitatelja, no trenutno nam je prioritet zdravstvena sigurnost naših korisnika i djelatnika kako bismo prevenirali širenje virusa te tako zaštitili i naše korisnike i naše djelatnike. U skladu s time, nudimo alternativne načine plaćanja. Iz sigurnosti svojega doma korisnici svoje račune mogu platiti vrlo brzo i jednostavno bez naknade koristeći Moj A1 ili Moj tomato aplikaciju, kao i uslugu Nazovi i plati. Kontinuirano unaprjeđujemo naše proizvode i usluge te vjerujemo da će korisnici u ovoj izvanrednoj situaciji koja od svih nas zahtijeva prilagodbu, pronaći najprikladnije rješenje za plaćanje svojih računa - stoji u odgovoru korporativnih komunikacija A1 Hrvatska.
Bon se može kupiti i na najbližem prodajnom mjestu
Zanimljivo je međutim da na Internet stranicama A1 stoji kako se računi mogu plaćati u poslovnicama Pošte, banaka, Fine, na prodajnim mjestima Konzuma, Tiska... dok se recimo bonovi (također za “šporku” gotovinu) mogu nabaviti, pored webshopa ili A1 aplikacije, i na najbližem A1 prodajnom mjestu!
No, slična je pomalo konfuzna situacija i kod drugih teleoperatera. Na mrežnim stranicama Tele2 doznajemo kako se i njihovi bonovi mogu nabaviti na Tele2 prodajnim mjestima (također pored svih ostalih, već prilično vremena uobičajenih beskontaktnih linija kupoprodaje), dok se “obično” plaćanje računa, ono putem uplatnice, ne nudi kao mogućnost na prodajnim mjestima već isključivo “u svim institucijama platnog prometa u RH”.
Hrvatski telekom (još uvijek) nudi “old-school” plaćanje uživo. Račune HT-a tako možete platiti kod djelatnika u T-Centru “mano a mano”, bez dodatne naknade. Naravno, i oni nude sve ostale mogućnosti plaćanja – mobilno bankarstvo, Fina, Pošta, Tisak, Moj Telecom aplikacija, uz jednu posebnost, može se gotovinom platiti račun i na “Platomatu” postavljenom u većini T-Centara...
Neslužbeno pak doznajemo da je to ukidanje plaćanja računa na prodajnim mjestima uvedeno zbog smanjenja broja klijenata koji će dolaziti u trgovačke centre pa tako i poslovnice teleoperatera, sve kako bi se smanjila mogućnost novog žarišta zaraze. Jer, tvrde nam dobro informirani, kupnja mobilnih uređaja se ipak rjeđe događa od “običnog” plaćanja računa, a odavno je tendencija da se što više prometa, bilo plaćanja računa bilo kupnji, obavlja online.