Najveće prometne gužve ovog kolovoza vladaju na cestama šire Dalmacije. Nadolazeći blagdan Velike Gospe, jutrošnja kiša, vrhunac turističke sezone i nikakva prometna infrastruktura uvjetovali su najgore stanje na obalnim prometnicama na širem splitskom području ovog ljeta.

Kako smo ranije izvijestili, velike prometne gužve vladaju u okolici Trogira. Iako se stanje nešto popravilo u odnosu na jutro, kada je novi Čiovski most bio zatvoren, i u popodnevnim satima stvaraju se kilometarske kolone s obje strane oba mosta prema Čiovu.

Ipak, najgore je stanje između Stobreča i Omiša. Kroz Podstranu se stvaraju kilometarske kolone, a najgore je stanje u smjeru Splita, i to od Jesenica do skretanja za Žrnovnicu. Slično je u oba smjera od Duća do Omiša.

Gužvi ima i u samom Splitu, osobito u smjeru trajektne luke i kroz samu luku, ali i na potezu od Solina prema Splitu.

IZVJEŠĆE HAK-a:

Zbog jakog vjetra samo za osobna vozila otvoreni su:

– autocesta A6 Rijeka-Zagreb između čvorova Delnice i Kikovica u oba smjera (obilazak za ostale skupine je starom cestom DC3 kroz Gorski kotar),
– Paški most,
– državna cesta Maslenica-Zaton Obrovački (DC54),
– Jadranska magistrala (DC8) između Karlobaga i Svete Marije Magdalene.

Zbog jakog vjetra zabrana je prometa za I. skupinu vozila (autobuse na kat, vozila s kamp prikolicama i motocikle) na:

– autocesti A7 čvor Draga-čvor Šmrika,
– Jadranskoj magistrali (DC8) između Bakra i Novog Vinodolskog te Senja i Karlobaga,
– LC 58107 Križišće-Kraljevica,

dodatno je zabrana i za II.skupinu vozila (dostavna vozila i vozila s natkrivenim teretnim prostorom):

– na Jadranskoj magistrali (DC8) izmeđi Novog Vinodolskog i Senja.

ISTARSKI IPSILON

– pojačan je promet prema graničnim prijelazima Kaštel i Plovanija, kolona je oko 3 km, a dijelom se proteže na Istarski ipsilon
– kod tunela Učka u smjeru Rijeke kolona je oko 1 km
– vrlo gust promet u zoni čvora Matulji

KRČKI MOST

vrlo gust promet u oba smjera, vozi se usporeno u koloni od 4 km

JADRANSKA MAGISTRALA (DC8)

vrlo gust promet uz zastoje na dionicama: Crikvenica-Novi Vinodolski, Zadar-Biograd na Moru, Vodice-Šibenik, Trogir-Split-Omiš-Makarska te Zaton-Dubrovnik

AUTOCESTA A1

– povećana je gustoća prometa povremeno u oba smjera
na naplati Lučko, na izlazu prema Zagrebu kolona je 3 km, na NP Demerje oko 1 km
– kolona vozila pred NP Šibenik, iz smjera Zagreba, je oko 700 m
– kolona pred NP Dugopolje, iz smjera Zagreba je 1 km
– između tunela Bristovac i vijadukta Božići ograničenje brzine je 40 km/h, zbog jakog vjetra



1 KOMENTAR

  1. Dalmacija ostvaruje 50% ukupnog turizma u Hrvatskoj, dakle turistički promet u Dalmaciji je oko 6 milijardi eura godišnje. A gdje je novac? Zašto je Dalmacija već godinama u totalnoj prometnoj blokadi? Zašto je Split čekao cestu 30 godina? Zašto se čekalo 20 godina da EU financira most u Dubrovniku? Zašto je zaleđe Dalmacije u puno gorem stanju nego Slavonija? Zašto Splitska bolnica nema sve potrebne uređaje i opremu? Zašto djeca umiru u Metkoviću? Zašto su vrhunski opremljene sve bolnice u Zagrebu? Zašto država našim novcem financijski pomaže Zagrebu u izgradnji žičare? Zašto u Zagrebu megalomanski grade fontane i zlatne zahode? Zašto se općenito na sjeveru megalomanski grade ceste i mostovi koji vode za nigdje? Zašto to dozvoljava “bogata” Dalmacija?

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime