U tom razdoblju izrađen je i proveden Plan restrukturiranja, nova organizacija i sistematizacija radnih mjesta, čime je broj zaposlenih umanjen za više od 100 zaposlenika.
Proveden je Plan zbrinjavanja viška zaposlenih, a sa sindikatima je potpisan novi Kolektivni ugovor čime je nakon 12 godina došlo do povećanja plaća. Racionalizacijom poslovanja operativni troškovi smanjeni su za više od 10 milijuna kuna, a dugovanja prema dobavljačima su prepolovljena.
Uz sve to Promet je povukao značajna EU sredstva za implementaciju sustava e-ticketing i obnovu voznog parka s gotovo 100 novih autobusa.
Usporedno s provedenim aktivnostima odvijao se proces potpunog zaokreta budućnosti pa je tako ovih dana dovršeno i „Idejno rješenje garažno-servisnog kompleksa na Dračevcu“, za čiju izgradnju splitski Promet planira potraživati bespovratna EU sredstva. Procijenjena vrijednost ovog projekta iznosi cca 50 milijuna eura, a sam kompleks smjestit će se na površini od oko 30.000 m². Uz nultu razinu, predviđene su i dvije podzemne etaže, a ukupna iskoristiva površina kompleksa iznosi cca 65.000 m². Dvije podzemne etaže ukupne korisne površine cca 35.000 m² koristit će se za parking autobusa i osobnih automobila.
"Po procjeni stručnjaka, vrijednost projekta je 50-ak milijuna eura. Idejno rješenje je gotovo, predstavljeno je, trenutno je u fazi ishođenje lokacijske dozvole i priprema projektnog zadatka kako bi se mogao raspisati natječaj za izradu kompletne projektne dokumentacije za projekt. Dinamika svih aktivnosti koje bi trebale rezultirati ishođenjem građevinske dozvole je negdje od godine i pol do dvije godine", kazao nam je Miroslav Delić, direktor Prometa.
Prva etaža predviđena je isključivo za parking autobusa, dok će na drugoj uz autobuse parking dijelom koristiti i osobni automobili. Ukupni kapacitet podzemnih garaža predviđen je za smještaj 190 autobusa i oko 400 automobila.
Uz ulazni dio, na nultoj razini predviđen je prostor za prometne urede, stanicu za tehnički pregled, servis za pregled i manje popravke vozila, lakirnica, posebne radionice za popravak plinskih i električnih autobusa te prostori za Upravu i druge zaposlenike. Ukupna kvadratura navedenih objekata na nadzemnom dijelu kompleksa iznosi 19.200 m² brutto izgrađene površine. Cijeli sustav složen je tako da prati tehnološki proces i to od povratka autobusa s vožnje i ulaska u kompleks pa do ponovne spremnosti za novu vožnju.
Održivost kompleksa ostvarit će se instalacijom fotonaponske elektrane i postavljanjem solarnih panela na objekte, a tako dobivena energija, osim za potrebe kompleksa, koristit će se i za punjenje budućih električnih autobusa. Uz punionice za električne autobuse, u kompleksu su planirane još i punionice za plin i vodik.
A što će biti s prostorom na Brdima?
"To je u vlasništvu tvrtke, ona ima skupštinu koja će donijeti odluku što, kada i na koji način će se sve dalje odvijati s tim zemljištem", kazao nam je.
Potrebno je naglasiti da je u jesen prošle godine potpisan ugovor između grada Splita i Prometa, a kojim su sva prava i obveze za izradu projektno-tehničke dokumentacije prenesene na najveću gradsku tvrtku. Od tog trenutka traju vrlo intenzivne aktivnosti na ovom projektu pa je trenutno, nakon dovršetka Idejnog rješenja, u tijeku i faza ishođenja lokacijske dozvole te faza izrade projektnog zadatka za izradu glavnog i izvedbenog projekta. Cilj svih ovih aktivnosti je izgradnja funkcionalnog i modernog kompleksa kakav trenutno ne postoji u ovom dijelu Europe i koji će biti na ponos ne samo Prometu nego i svim suvlasnicima na čelu s gradom Splitom.
"Za godinu i pol do dvije godine bi trebalo početi s gradnjom. Nekakav plan je u iduće 3-4 godine riješiti svu potrebitu dokumentaciju, ishoditi sve potrebne dozvole i, naravno, izgraditi kompleks. Sredstva ćemo nastojati povući iz fonda Europske unije, a koliko ćemo na kraju uspjeti, to ćemo vidjeti, tek su razgovori krenuli", kazao nam je sugovornik te dodao da je potpisan i ugovor s Građevinskim fakultetom.
"S njihovim stručnjacima smo dugo radili jer se radi o puno detalja tehničke i infrastrukturne prirode koje smo trebali razriješiti i koje smo u nekoliko navrata ponovno prolazili i pronalazili najbolja rješenja da to bude vrhunski, prvenstveno funkcionalni objekt odnosno kompleks", kazao nam je za kraj prvi čovjek Prometa.






