Sigurnost pješaka mora biti na prvom mjestu.
Uz navedene prijedloge postavljanja kamera u frekfentnim križanjima naš doprinos sigurnosti u prometu Grada Splita treba biti slijedeće:
- sve velike i frekfentne ulice Poljička, Domovinskog rata, ulica Slobode, Dubrovačka, Vukovarska trebaju imati zelene barijere u obliku grmova i fizicke ograde ispod drvoreda da se spriječe proboji automobila na trotoare i dodatno ozelene javne površine.
- podhodnici ispod velikih križanja povećali bi protočnost i znatno poboljšali sigurnost pješaka. Domovinskog rata i Poljička na svim križanjima kao prvi korak u denivelaciji.
- povećanje broja gradskih autobusa, frekfentnosti i poticanje korištenja dostupnog i jeftinog javnog gradskog prijevoza povećati će sigurnost i smanjiti gužve.
Na kraju želim naglasiti važnu činjenicu koju ćemo neumorno ponavljati.
Hrvatske ceste naplaćuju naknadu za održavanje cesta od 80 lipa po litri goriva koju natočimo na benzinskim stanicama. Hrvatske ceste godišnje ubiru na 20 tak benzinskih stanica u Splitu preko 100 milijuna kuna. Ulaganja u rekonstrukciju u Splitu su zadnjih 15 godina gotovo nikakva. Tražimo od gradonačelnika da sazove hitan sastanak s vodstvom Hrvatskih cesta i zahtjeva hitnu rekonstrukciju Političke ceste i Zvonimirovu koje su u nadležnosti HC. Podhodnici na križanjima i denivelacija su minimum pristojnosti koji bi se trebali realizirati.
Sigurnost nema cijenu i ljudski životi su najvažniji.
Što Vi mislite da treba unaprijediti u prometu Grada Splita?", ostavio je na pitanje svima Čikotić.