- Prije godinu i pol Vlada je na svojoj sjednici u Splitu najavila projekte u visini dvije milijarde kuna, poglavito u izgradnji prometne infrastrukture. Ovog ljeta gradonačelnici Dubrovnika i Splita žalili su se na konferencijama za novinstvo da gužve u prometu nikad nisu bile veće. Gužve su veće i na području drugih gradova, primjerice u Sinju. Za proći kroz Sinj prema Splitu vozaču treba pola sata, a za doći iz Sinja u Split dvadesetak minuta. Kružni tok - katastrofa. Brza cesta od Križice do Kukuzovca stala je 2016., a spojila bi područje Dalmatinske zagore koje je veće od Međimurske županije i po broju stanovnika od Ličko-senjske županije.
Vrgorac, tunel Ravča - Drvenik, cijelo to područje priobalja i zaleđa s pravom prosvjeduje. Spoj od Imotskog na Zadvarje, svake godine samo obećanja. Položen je kamen temeljac pa možete, premijeru, odmah uputiti ministra! Doista, postavlja se pitanje što je Vlada dosad na čitavom tom području napravila u svezi s prometnom infrastrukturom - pitao je na današnjem Aktualnom satu zastupnik Mosta Miro Bulj, ukazujući pritom na još jednu veliku opasnost za to područje.
- Nad područjem Dinarida, a i nad hrvatskim turizmom uopće, nadvila se opasnost od posljedica istražnih bušenja koje je Vlada na tom području očuvane prirode dopustila. Još nedavno Vlada je slala poruke kako će svim sredstvima štititi područje Gorskog Kotara, Ravnih kotara, šibenskog zaleđa, Dalmatinske zagore, kao područja parka prirode. A sad čujemo da je Ini dopušteno bušenje istražnih bušotina! Pa kako će izgledati taj naš kraj, kako će izgledati taj naš turizam?
I ne samo to, mi moramo štititi naše resurse, zaštititi život i vodu, a ne profit i ugljikovodike - zaključio je Miro Bulj, napominjući kako je neodrživ sadašnji odnos Vlade posebno prema Dalmaciji i Dalmatinskoj zagori.
- Ne želimo više biti taoci unutarstranačkih sukoba u HDZ-u - rekao je Mostov zastupnik.