U vikendu koji je za nama Makarska se predstavila na Sajmu turizma u Beogradu.
Tim povodom smo porazgovarali s direktoricom Turističke zajednice grada Makarske, Hloverkom Novak Srzić.
Kako se Makarska predstavila u Srbiji i što očekujete od srbijanskog tržišta?
- Jako smo zadovoljni nastupom u Beogradu. Cijela Makarska rivijera se predstavila kao jedinstvena destinacija. Bio je naš veleposlanik, pjevale su se dalmatinske pjesme, a bilo je puno interesa medijskih kuća iz Beograda.
S obzirom na to da Srbija i naši prijatelji iz Beograda znaju da smo jedna sigurna destinacija, mislim da će i posjeta ove godine biti veća i zbog toga smo se išli u Beograd predstaviti.
U sljedećih pet godina će nas posjetiti milijun Kineza. Smatrate li da je azijsko tržite primamljivo Makarskoj rivijeri?
- Apsolutno da je. Nije slučajno HTZ otvorio svoje predstavništvo u Kini. To su nama novi potencijalni gosti. Naravno da trebamo čuvati svoje tradicionalne goste, ali to tržište ima jedan jako veliki potencijal. Sada ekonomski dobro stoje i vole putovati, a zbog naših nogometaša zavoljeli su Hrvatsku?
Koliko kao Turistička zajednica dajete važnost novim tehnologijama u promidžbi turizma. Konkretno mislimo na web-ove, aplikacije...?
- Potpuno smo se okrenuli takvom načinu promoviranja našeg turizma. Upravo radimo jednu aplikaciju koja bi trebala biti gotova do Uskrsa, koja će objediniti ponudu cijele Makarske rivijere sa Zabiokovljem, Imotskim i Vrgorcem. Zbog tunela smo sada kao jedna destinacija. Napravili smo novu web stranicu, a na svim mogućim kanalima i idemo ciljano na tržišta koja nas zanimaju.
Ove godine smo imali povećanje broja turista iz Velike Britanije, pa smo sada više uložili fokusirati se na tu publiku. Želimo turistu pružiti sve što je potrebno.
Kakva je prognoza za predsezonu?
- Jako smo zadovoljni. Booking ide odlično. Jedan podatak me zabrinjava. Slabije je rezervira iz Njemačke, Turci su se jako podigli, ali možemo biti jako zadovoljni, zaključila je Novak Srzić.