Close Menu
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
Facebook Instagram YouTube WhatsApp
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter) RSS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS

'LABUBU GROZNICA' STIGLA I KOD NAS Tko je zapravo Labubu i zašto baš 'pogađa' mlađariju?

Na StockX-u cijene određenih primjeraka Labubua idu gotovo i do 2.000 eurića
PETRA LOVREN / Foto: Instagram, Tik-tok2. srpnja 2025. 15:05
Podijeli
Facebook Twitter Telegram WhatsApp E-mail adresa

Labubu lutkice, neobične plišane i vinilne figurice, posljednjih su godina osvojile svijet mode i društvenih mreža. Ove igračke, koje su osmislili hongkonški umjetnik Kasing Lung 2015. godine, a od 2019. proizvodi i distribuira kineski Pop Mart u seriji "The Monsters", danas su statusni simbol među mladima, kolekcionarima i ljubiteljima luksuznih dodataka.

Prepoznatljive po svom osebujnom izgledu; kombinaciji zeca i vilenjaka s velikim očima, šiljastim ušima i nestašnim osmijehom s devet zuba, Labubu lutkice dolaze u raznim veličinama, bojama i temama. Često su viđene kao privjesci na torbama ili kao modni detalji, a njihov dizajn inspiriran je nordijskim bajkama.

Tekst se nastavlja nakon oglasa

U priči, Labubu je dobroćudno biće koje želi pomoći, ali često nenamjerno izazove suprotan efekt.

Od kolekcionarskog rariteta do globalnog modnog fenomena

Jedan od ključnih razloga njihove popularnosti je prodaja u tzv. "blind box" pakiranjima – kupci ne znaju koju će verziju dobiti dok ne otvore kutiju, što stvara uzbuđenje i potiče kolekcionarsku strast. Ekskluzivne i ograničene serije dodatno podižu cijene na sekundarnom tržištu, gdje rijetki primjerci dosežu i tisuće dolara.

U  Pop Mart trgovinama cijene se kreću se 15 do 40 dolara (koji često ograničava kupnju na jednu figuricu po sobi) dok na StockX-u ograničene serije i secret editions dostižu cijene i do 2.000 USD. 

Pravu eksploziju popularnosti Labubu je doživio kada su ih počele nositi svjetske zvijezde poput Lise iz Blackpinka, Rihanne i Due Lipe, često kao dodatak na luksuznim torbama Hermès ili Louis Vuitton.

Upravo su društvene mreže, osobito TikTok i Instagram, bile ključan kanal za širenje ovog trenda. Viralni videozapisi i fotografije s Labubu lutkicama, preporuke influencera i slavnih, te izazovi s otvaranjem "blind box" pakiranja stvorili su globalnu zajednicu kolekcionara i dodatno pojačali potražnju.

@echochaser51 4 celebrities obsessed with labubu, how crazy did the last one get to get it?#Lizzo#DuaLipa#Sharvari#Lisa#labubu#fyp#foryou#celebrity#usa ♬ original sound - echochaser51

 

Na koji način društvene mreže utječu na njihovu popularnost?

Društvene mreže imaju veliku, usudila bih se reči ključnu ulogu u popularnosti Labubu lutkica jer omogućuju brzo širenje informacija, vizualnih trendova i stvaranje zajednica oko brenda.

Platforme poput Instagrama i TikToka omogućuju korisnicima dijeljenje fotografija i videa s Labubu lutkicama, često kao modne dodatke. Zbog vizualne prirode tih mreža, atraktivne i neobične slike brzo privlače pažnju i potiču druge korisnike na sudjelovanje u trendu, naravno i dodatan udar na budžet kupujući hit lutkice.

Poznate osobe i influenceri koji nose Labubu lutkice prikazuju ih u svojim objavama i time značajno povećavaju njihovu vidljivost i poželjnost. Preporuka influencera ima snažan utjecaj na odluke pratitelja, što je dokazano i u drugim industrijama, poput turizma, gdje influenceri izravno povećavaju interes i angažman publike.

Društvene mreže omogućuju izgradnju zajednica oko brenda  gdje korisnici razmjenjuju iskustva, savjete i kolekcionarske priče. Takav angažman povećava lojalnost i potiče druge na sudjelovanje u trendu.

Marketing i 'blind box' izazovi'

Brendovi koriste društvene mreže za promociju novih serija, izazova i natjecanja (npr. otvaranje 'blind box' pakiranja uživo), što dodatno stvara uzbuđenje i potiče kupovinu.

@funny.life.cute61 Everyone's flaunting Labubu, and here's me—proud Lafufu owner. Send help.#PopMart #Labubu #Lafufu #HiddenEdition #UnboxingFail #UnluckyPull #TheyGotLabubu #IOnlyGotLafufu #BlindBoxBetrayal #BlindBox #BlindBoxOpening ♬ original sound - funny.life.cute61

 

Za razliku od tradicionalnog marketinga, društvene mreže omogućuju da trendovi poput Labubu lutkica u vrlo kratkom roku postanu globalni fenomen, dostupni milijunima korisnika diljem svijeta.

Zahvaljujući ovim mehanizmima, društvene mreže nisu samo platforma za promociju, već glavni pokretač popularnosti i statusa Labubu lutkica kao modnog i kolekcionarskog hita.

Osim Labubu, u seriji "The Monsters" postoje i drugi likovi poput Zimomo, Tycoca i Mokoko, koji također imaju svoje vjerne fanove. Lutkice su dostupne u fizičkim i online trgovinama te putem automata za prodaju diljem svijeta, no zbog velike potražnje često se stvaraju redovi, a kolekcije nestaju s polica u rekordnom roku.

Labubu lutkice tako su iz statusa nišnog kolekcionarskog predmeta prerasle u globalni modni i pop-kulturni fenomen, zahvaljujući neizvjesnosti pri kupnji, viralnosti na društvenim mrežama i podršci slavnih osoba. Danas su više od igračke – postale su modni dodatak, kolekcionarski fetiš i statusni simbol nove generacije.

Sve u svemu možemo slobodno reći da su Labubu lutkice postale modni hit jer su spojile neobičan i privlačan dizajn, psihološki snažan koncept 'blind box' kupovine, ekskluzivnost, viralnost na društvenim mrežama i podršku slavnih osoba, što ih je učinilo poželjnim modnim dodatkom i statusnim simbolom u suvremenoj pop-kulturi.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by 𝐋𝐀𝐁𝐔𝐁𝐔 | 𝐁𝐔𝐁𝐔𝐋𝐎𝐕𝐄𝐑𝐒 (@bubuloversofficial)

 

Za kraj dodajmo i to da su Labubu, naravno, stigle i u Hrvatsku. A kako ide prodaja, možete pokušati pogoditi.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by N I C O L A S concept store (@nicolasconceptstore)

 

Moja reakcija na članak je...
Ljubav
5
Haha
3
Nice
3
What?
4
Laž
2
Sad
0
Mad
5
Facebook Twitter Whatsapp Telegram
NAJNOVIJE VIJESTI
Žena zvala policiju jer ju brat zlostavlja, umro tijekom intervencije
31
min
Žena zvala policiju jer ju brat zlostavlja, umro tijekom intervencije
Jeste li vidjeli ovu čaroliju u Kaštel Kambelovcu? Morate ovo posjetiti...
44
min
Jeste li vidjeli ovu čaroliju u Kaštel Kambelovcu? Morate ovo posjetiti...
Pala je prosidba na koncertu Dalmatina u Kaštelima: Mladić kleknuo, a publika zapljeskala
60
min
Pala je prosidba na koncertu Dalmatina u Kaštelima: Mladić kleknuo, a publika zapljeskala
Advent u Kaštelima je pravi hit. Dalmatino oduševio publiku, bila je to prava emocija
1
sat
Advent u Kaštelima je pravi hit. Dalmatino oduševio publiku, bila je to prava emocija
ZADAR – ALKAR 83-49: Zadar uvjerljivo slavio nad Alkarom
1
sat
ZADAR – ALKAR 83-49: Zadar uvjerljivo slavio nad Alkarom
NAJČITANIJE VIJESTI
  • Krstulović Opara: "Jel vam sad jasno, gamadi?"
    Krstulović Opara: "Jel vam sad jasno, gamadi?"
    14. prosinca 2025. 18:01
  • Načelnik o ubojstvu: "Radi se o obitelji koja je imala četvero djece. Vratio se iz Njemačke, kupio djeci namještaj i evo..."
    Načelnik o ubojstvu: "Radi se o obitelji koja je imala četvero djece. Vratio se iz Njemačke, kupio djeci namještaj i evo..."
    14. prosinca 2025. 11:50
  • Pronađena mrtva žena, osumnjičeni počinio samoubojstvo
    Pronađena mrtva žena, osumnjičeni počinio samoubojstvo
    14. prosinca 2025. 07:19
  • POTVRĐEN SLUČAJ GUBE U SPLITU Evo koji su simptomi, kako se prenosi i liječi...
    POTVRĐEN SLUČAJ GUBE U SPLITU Evo koji su simptomi, kako se prenosi i liječi...
    14. prosinca 2025. 09:33
  • Maslinici i vinogradi na udaru države! Jeste li sigurni za svoj?
    Maslinici i vinogradi na udaru države! Jeste li sigurni za svoj?
    14. prosinca 2025. 19:15
DD Marketing 300x250
DALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter)
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • Prodaja i marketing
  • Impressum
  • Kontakt stranica
  • Cjenik
© 2025 Dalmacija danas. Sva prava pridržana.

Upišite što tražite i kliknite na tipku Enter za početak pretrage. Kliknite tipku Esc za prekid.