Među brojnim svjetskim brendovima koji su svoje mjesto pronašli na ovogodišnjem Ultra Europe festivalu u Splitu, posebno se ističe domaći proizvod – brend Madre Badessa, iza kojeg stoji poznati hrvatski glazbenik Tonči Huljić. Njegova kućica na Ultri ove godine nudi selekciju rakija koje sve više osvajaju i domaće i strane posjetitelje.
Na službenom cjeniku, osim nealkoholne Jane (0,5L) po cijeni od 6 eura, nalaze se razne voćne i biljne rakije iz asortimana Madre Badessa, sve po jednakoj cijeni od 6,50 eura za 0,03L. Ova cijena, iako nešto viša od standardnih barova, u potpunosti odgovara festivalskom ambijentu i ekskluzivnosti ponude.
U ponudi su:
Madre Badessa Triska – rakija od kruške
Madre Badessa Šižika – rakija od šljive
Madre Badessa Teta Madre – rakija od borovnice
Madre Badessa Manna – rakija od oraha
Osim rakija iz linije Madre Badessa, posjetitelji mogu uživati i u poznatim hrvatskim brendovima kao što su:
Maraska Maraschino
Maraska Travarica – biljna rakija
Maraska Medica – medena rakija
Madre Badessa na Ultri stoji rame uz rame s globalno poznatim brendovima poput Grey Goose vodke, Red Bull-a, Becks piva i Coca-Cole.




