Građanska inicijativa "Halo, inspektore" poručuje da su sve službene obavijesti vezane uz novi bojkot trgovačkih lanaca dostupne isključivo na njihovoj stranici. Istaknuli su kako ne preuzimaju odgovornost za druge grupe ili inicijative koje su se pojavile u međuvremenu, čime žele osigurati jasnoću i zajedništvo među građanima.
Proteklog petka održan je prvi bojkot koji je okupio velik broj građana, a organizatori najavljuju nastavak akcija. Ipak, pozivaju na strpljenje dok se ne donesu konačne odluke o datumu i načinu provođenja novog bojkota.
Na društvenim mrežama rasplamsala se rasprava o daljnjim koracima, a među brojnim komentarima ističu se neka razmišljanja koja zaslužuju posebnu pažnju. Jedan je iznio oštru kritiku upućenu prema postojećem sustavu, navodeći: "Ići kupovati u Italiju i Sloveniju razni šrot, to nije nikakav bojkot. Kod nas kupujem naše proizvode. Kad će biti bojkot protiv uvozničkih lobija? Kad će se pitati gdje su i kako potrošene milijarde eura potpora za poljoprivredu? Pogledajte na etiketu svježih pekarskih proizvoda – dovozi se tijesto iz Njemačke i ovdje peče!"
Kaos koje stvaraju grupe
Neki su građani izrazili zabrinutost zbog kaosa koji stvaraju nove grupe, tako jedan od njih poziva: "Požurite s odlukom, ljudi su nestrpljivi i uključuju se u razne krive grupe, ne znaju tko je vođa." Istodobno, neki idu tako daleko da predlažu pokretanje referendum za izlazak iz eurozone i povratak kune kao valute. "Tada će cijene sigurno brzo pasti," optimistično zaključuje.
Jedan od najdojmljivijih komentara napisala je žena koja je upozorila na opasnost politizacije inicijative: "Samo neka ostane građanska inicijativa. Umiješa li se politika – a hoće, jer su oni svi lešinari koji nanjuše plijen – tog trenutka ova izvrsna inicijativa umire. Podrška je zasad velika, neka tako i ostane."
Osim prijedloga za bojkot, neki građani izražavaju sumnje u transparentnost drugih grupa. Tako neki tvrdi da je stranica "Bojkot - svaki tjedan lanac jedan" povezana s politikom te upozorava: "Ljudi, pazite. Mene su izbacili čim sam pitala osnivača te stranice je li napustio stranku ili djeluje po njihovim napucima."
Zanimljivo je i kreativno razmišljanje nekih sudionika. Jedan komentator predlaže slogan: "Mi možemo tri dana bez kupnje, mogu li oni?" dok drugi razrađuje strategiju usporedbe cijena i ciljanja najskupljeg lanca na temelju analize odabranih proizvoda.
Unatoč širokoj podršci, neki građani pozivaju na oprez i temeljito planiranje kako bi se izbjegla konfuzija. "Budimo pametni i smireni. Naše je da osim sudjelovanja dijelimo obavijesti kako bi se širi krug ljudi pravovremeno upoznao sa svime." U svakom sluačaju, mnogi pozivaju građane da nastave s buntom protiv divljanja cijena.