Kako je to kad si već punih šest dana u tehnološkom smislu odsječen od svijeta, najbolje zna naša čitateljica portala Dalmacija Danas koja nam se u utorak obratila s molbom za pomoć. Naime, njezinoj obitelji onemogućen je pristup internetu, televizijskim programima i telefonima od strane operaterske tvrtke "HT".
S njima imaju ugovorni račun za stan u Ulice Ive Tijarodovića, za kojeg im tvrtka 'HT' svaki mjesec, redovito dostavi račun za usluge. I oni ga uredno plate jer im je, barem do 29. prosinca 2023. godine, usluga bila bez ikakvih smetnji.
- Je li vam se netko požalio da je dočekao Novu godinu bez interneta, TV-a i telefona? Naime, mi od petka, 29. prosinca nemamo sve nabrojano iako smo odmah prijavili kvar - tim riječima obratila nam se čitateljica, ne krijući ogorčenje.
- Problem s uslugom je primijetio najprije moj suprug, inače onkološki bolesnik u petak 29. prosinca oko otprilike 10 sati ujutro - priča nam. Prema riječima naše sugovornice, odmah su putem mobitela kontaktirali operatera, a djelatnici Službe za korisnike odmah su im obećali kako će im probleme ukloniti do 31. prosinca jer njihovi tehničari rade bez obzira na praznike.
Međutim ni danas, u stanu nema ni telefona, ni televizije, ni interneta. Osjećaju se prevareno.
Za komentar na riječi naše čitateljice smo upitali i Hrvatski telekom.
Na niz pitanja portala Dalmacija Danas:
- Je li, prema Vašem sustavu, obitelj prijavila kvart? Možete li nam potvrdit da je uvidom u sustav vidljivo da je gospođa više puta do sada zvala i molila za otklanjanje problema?',
- 'Je li istina da problem ni danas, 3. siječnja nije uklonjen? Koliki je zakonski rok za rješavanje tehničkih problema, ali i kontakt tehničara prema korisnicima usluga s obzirom da gospođu, prema njezinim riječima, nitko nije kontaktirao?',
- 'Hoće li joj račun za prosinac i siječanj biti automatski smanjen za iznos proporcionalan broju dana bez usluge?' i
- 'Jeste li do sada imali pritužbi na rad usluga u razdoblju od 29.12. 2023. do 2.1. 2024. na području Splita?' iz HT-a je stigao kratak odgovor.
- Na lokaciji Ive Tijardovića 26 došlo je do oštećenja na telekomunikacijskoj infrastrukturi uslijed čega smo zabilježili nekoliko prijavljenih korisničkih smetnji.
Intenzivno radimo na sanaciji smetnje koja je nastala kao rezultat vanjskih faktora na koje ne možemo utjecati te će ona biti otklonjena najkasnije tijekom sutrašnjeg dana, a korisnicima koji su smetnju prijavili bit će umanjena mjesečna naknada sukladno trajanju navedene smetnje.
Ispričavamo se korisnicima radi neugodnosti i poteškoća u korištenju usluga - stoji u odgovoru.