Zadranka je putem Zadarskog lista javnosti iznijela slučaj zaraženog člana posade Jadrolinijinog katamarana koronavirusom. Prema njenim tvrdnjama, cijela posada plovila koje prometuje prema zadarskim otocima je iskrcana, a slučaj je, kako tvrdi, javno prešućen.

Na katamaranima bez maski

Gospođa navodi i da je zamijetila da se mjera Nacionalnog stožera o nošenju maski uglavnom poštuje u katamaranima, ali da na trajektima, na kojima uz sjedala na palubama na otvorenom postoje i zatvoreni saloni za putnike, rijetko tko nosi masku. Napominje i kako je na jednom svom putovanju čak zbrojila putnike u salonu, njih 26, uključujući i konobara za brodskim šankom te da je brojeći one koji imaju masku utvrdila je da točno petero putnika imalo masku, što ju je šokiralo.

Situaciju je pratila i na idućem putovanju otkrivajući još gori podatak – samo četvero putnika imalo je masku. Navodi kako su svi ostali uokolo šetali ili pak sjedili “kao da su u svome stanu”. Čitateljica stoga smatra da je ovo nedopustivo s obzirom da brod ima otvorenu palubu i da su članovi posade putnike trebali uputiti na taj dio broda: “Ali mornari će kazati da nije njihovo da upozoravaju, da za to nisu plaćeni”, poručuje čitateljica, dodajući da bi ipak trebali imati ovlasti poslodavca te ne dozvoliti putnicima ukrcaj bez tog “najosnovnijeg pribora protiv zaraze”. Isto navodi i za dezificijense koje bi putnici svakako trebali koristiti.

Jadrolinija: “Ulažemo u zaštitna sredstva”

U Jadroliniji priznaju da su imali slučaj oboljelog člana posade, ističući i da maksimalno štite putnike.

– Jadrolinija od samog početka epidemije koronavirusom kontinuirano ulaže znatna sredstva u osiguravanje zaštitnih sredstava kojima se sprečava širenje koronavirusa kako za putnike, tako i za svoje djelatnike. Za posade na brodovima te djelatnike na prodajnim mjestima osigurane su zaštitne maske, rukavice te sredstva za dezinficiranje. Tijekom cijelog trajanja epidemije, putnike molimo da putne karte kupuju preko mobilne aplikacije mJadrolinije ili preko našeg weba – kažu u Jadroliniji, napominjući i upute o maskama o čijem su nošenju putnici jasno obaviješteni.

– Također, upute o držanju distance te obveznom nošenju maski stoje na svim našim brodovima te se putnici i putem razglasa obavještavaju o obveznom nošenju zaštitnih maski. Svjesni smo da se određeni broj putnika ne pridržava obveze nošenja maski, međutim kontinuirano ponavljamo i molimo da se maske nose, jer čuvajući sebe, štitimo jedni druge. Uspješnost uvedenih mjera potvrđuje činjenica da do sada nismo imali niti jedan slučaj zaraze naših djelatnika – navode u riječkom brodaru, a evo što pak kažu o slučaju oboljelog člana posade:

– Član posade koji je bio pozitivan na COVID-19 obavio je testiranje nakon što je bio iskrcan s broda. Prema uputama epidemiologa cijela posada je testirana. O trošku Jadrolinije testirana je i posada koja je preuzela smjenu i sa zaraženim bila kratko u kontaktu. Nitko od testiranih nije bio pozitivan. Brod je odmah dezinficiran od strane ovlaštene tvrtke – poručuju na kraju u Jadroliniji, javlja Zadarski list.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime