Pripremili smo vam pravu modnu poslasticu, s nama je autorica čak dva modna priručnika ‘Alma savjetuje’,  predavačica u modnoj školi Profokus i osoba čije modne savjete nerijetko gledamo na TV ekranima- Alma Premerl Zoko. Upravo je Alma nova kolumnistica portala Dalmacija Danas!

Urednica www.modniALMAnah.com, vlasnica modnog brenda AlmaFashion, stilistica te modna savjetnica zapravo je diplomirana novinarka. 15 godina radila je u tiskanim izdanjima časopisa Tena, a onda i Arena u modnim i lifestyle rubrikama. Obišla sve Fashion week-ove u Milanu i Londonu, pisala o trendovima, ali i komadima koji se po uzoru na ono što nam serviraju na pistama puno povoljnije može kupiti u trgovinama. Intervjuirajući poznate odgovarala je na osnovna pitanja koja su zanimala njezine čitateljice : koje su to hulahupke koje nose, čija je haljina u kojoj se netko poznat pojavio na dodjeli nagrada.

Nečija šala ‘ma ti ćeš biti moja stilistica’ ponukala ju je da upiše Profokus modnu školu koja je radila po formuli francuskih škola, kako bih izbrusila znanje i o modi znala još više. Obrazovanje, iskustvo i želja da svakoj ženi bude desna ruka u pronalasku idealne odjeće razlog zašto je Alma toliko uspješna u svome poslu. Građa tijela i pravila po kojima se trebaju odjenuti jabuke, kruške, kvadrati igrajući se modom, mi smo ti koji određujemo pravila, a savršen stil je onaj koji koketira s bontonom, faktor na  koji mnogi zaboravljaju…

Kome je potreban stilist?

Alma kaže da je stilistica za svaku ženu želi uzeti u svoje ruke vlastiti modni izričaj. Od susjede do direktorice, onih koji se ne snalaze u džungli ponude trebaju samo krenuti, uspostaviti kontakt i dalje se priča sama odvija.



Je li modno savjetovanje bauk?

Brifing prije početka je ključan-moram znati kako žena izgleda, koliko joj je godina, čime se bavi i koliko joj se tijelo promijenili unutar pet godina (drastični pad na kilaži ili debljanje) Dogovara se lokacija na kojem  se nalazi odjeća koja je primjerena za njezinu osobnost i krećemo. Komentari  žena na vlastiti izgled uvijek su suprotnost od onoga što zapravo ja vidim. Malo žena svoje tijelo. To mijenjam prvo. U 90 minuta koliko traje modno savjetovanje pronalazim konkretne kombinacije, pokazujem sve varijante odijevanja, savjetujem boje, modne detalja i na kraju, ako nam modno savjetovanje završava privatnim shoppingom odaberem komade koji se međusobno dobro kombiniraju i kroz koje se vidi modna promjena. Isto tako u shoppingu se obavezno mora kupiti jedan stilski potpuno novi komad opisan ‘ovo ne bi ni pogledala u dućanu’ jer on je upravo ono zbog čega će žene dobiti najviše komplimenata.

Je li modno savjetovanje samo za imućne?

– Nipošto, cijena modnog savjetovanja je 300 kn + PDV.

Postoji li univerzalan savjet svakoj ženi?

– Biti iskrena prema sebi i svom tijelu!

Ako su nedostaci realni tada ih odjećom možemo vješto prikriti. Također, ne zaboravite kolorit, ni svijet nije crno-bijeli.

Mitovi u odijevanju?  Čega ste se sve naslušali?

– Crvena stoji plavušama, mršava si nosi usko, žene građe tijela kruška trebaju nositi tajice i tunike, plavo i crno se ne mogu kombinirati…samo su dijelom smiješnih modnih mitova koji se koriste kao izlike za nedostatak stila.

Imate li svoj omiljeni stil?

– Biti svoja! Prolazak idealnih krojeva koji laskaju građi tijela, boja koje mi daju ono nešto i kad sam umorna . U svojem stilu imam nekoliko pod stilova koje biram ovisno o tome gdje idem i sve volim začiniti modnim detaljima.

 Kako je nastala AlmaFashion, autorska linija odjeće?

– Prekrojavanjem! Sve što dizajniram zapravo na napravljeno za određene građe tijela tako da s potpisom AlmaFashion možete pronaći duboke hlače u trapez, asimetrične tunike, haljine koje su u trendu.

Tko se može pronaći u tvojoj kolekciji?

– Svi koji žele biti u trendu, a ne biti žrtvom trenda. AlmaFashion nosi poruku svega što radim i to žene vole.

Imena dućana Alma Fashion odaju da prodajete voće, a ne odjeću. Zašto?

Prvi specijalizirani shop ( Hruška) čije ime zvuči kao voćarna otvoren je u Ljubljani. Istraživanjem o građama tijela u Sloveniji ustanovili smo da su žene pretežno kruške ( širi bokovi i bedra). I zagrebačka priča je priča o ‘voću’. Zapravo o građama tijela koje su zapravo polazište za odijevanje. Hrvatice su pretežno jabučice ( naglašen trbuh, prsa, šira ramena i jako lijepe noge) pa je upravo Jabuka došla na prvo mjesto u nazivu koncept storea. Kad ćemo otvarati ovakav shop u Splitu primjerice zvat će se Pješčani sat.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime