Hrvatski Telekom (HT) izvijestio je da su otklonjene poteškoće u njihovoj mobilnoj mreži te da je u tijeku potpuna normalizacija govornih usluga. Problemi su privremeno otežali ostvarivanje poziva prema mrežama drugih operatora, ali i doveli do poteškoća u kontaktiranju korisničke podrške HT-a. Iz HT-a su istaknuli da je uzrok problema brzo identificiran te da su usluge normalizirane oko 15:30 sati. Iako su se problemi javljali, korisnici nisu imali potpuni prekid usluga. Pristup mobilnom internetu tijekom cijelog perioda bio je nesmetan, kao i pozivi putem aplikacija kao što su WhatsApp.
"Nazvali ste broj koji se ne koristi"
"Još jednom se iskreno ispričavamo zbog neugodnosti i zahvaljujemo na razumijevanju", poručili su iz Hrvatskog Telekoma.
Problemi su počeli nešto prije podneva, kada su korisnici HT-a prijavili poteškoće pri uspostavljanju poziva prema mrežama drugih operatora. Nakon pokušaja pozivanja, korisnici su primali poruku da broj koji su zvali nije u upotrebi. Isto se dogodilo i pri pokušaju kontaktiranja korisničke službe HT-a, kada je odgovarao automatizirani glasovni zapis koji je korisnicima javljalo: "Nazvali ste broj koji se ne koristi."
Zbog tehničkih poteškoća, Hrvatski zavod za hitnu medicinu također je obavijestio građane da u slučaju potrebe za hitnom pomoći ne koriste mobilnu mrežu HT-a. "S obzirom na poteškoće koje građani imaju vezano za ostvarivanje poziva putem Hrvatskog Telekoma, upućujemo građane da, u slučaju potrebe, hitnu medicinsku službu na broj 194 nazovu koristeći druge teleoperatere", poručili su ranije iz Zavoda. Hrvatski Telekom se ispričao za sve neugodnosti koje su nastale zbog problema u mreži, zahvaljujući korisnicima na strpljenju i razumijevanju.