Splitski advent je , ove godine, pod upitnikom. Prošla su dva javna poziva za zakup komercijalno-zabavnih zona na Mertojaku i Prokurativama, a nitko nije poslao ponudu.
Zašto su ugostitelji odbili poslati ponude na Javni poziv grada i time ovogodišnji advent doveli pred kraj prije samog početka?
Predsjednik SDP-a Split Davor Matijević svojim statusom na društvenim mrežama kritizira organizaciju i angažman Grada Splita u kontekstu Adventa, koji je do sada bio, jedan od boljih u državi.
"GDJE ZA ADVENT? U PROMETOV BUS!
Split možda prvi put nakon 10-ak godina neće imati svoj Advent, a Splićani i potencijalni gosti će tražiti zabavu u Zagrebu ili Dubrovniku, Šibeniku, Trogiru i Makarskoj. Poražavajuće je samo se sjetiti da su organizatori zagrebačkog Adventa prije 10-godina dolazili po ideje i savjete u Split da bi oni kroz ove godine svoju priču vrhunski razradili, a mi našu, nažalost, ugasili.
Poslijednjih godina angažman Grada i gradskih tvrtki bio je sve manji, a cijene najma koji su naplaćivali ugostiteljima sve više. Takav, splitski advent bio je lišen kreativnosti, ambicije i sve se svodilo na jeftine kobasice, kuhano vino i brojanje kišnih dana.
Zatvoriti, ograničiti, ugasiti, ne ulagati, ne razvijati, a pri tom dodatno zaraditi dajući jedino zrak jednostavno više ne ide. U rekordnom roku je jedna na početku lijepa priča do kraja iscrpljena.
Nije sramota ne znati, ali kad je već tako, zar bi im pala kruna s glave da su pronašli profesionalce koji će osmisliti koncept, doveli i uvezali vrhunske kuhare, izvođače i ostale programe i da je grad konačno uložio u uređenje i opremanje.
Ništa, za ovu godinu rješenje vidim u gradskoj tvrtki Promet. Novim, modernim busevima nas i naše goste mogu besplatno razvoziti svaki tjedan do drugog obližnjeg grada i dobit ćemo raznovrsnost ponude, drugačiji doživljaj, a u Splitu ćemo imat dva mjeseca tihe noći. Giboni je 16.12. u Dubrovniku pa se ja odmah zapisujem.
A sad bez šale. Ova godina je gotova, danas je vrijeme za planirati iduću.
Potrebno je privući vrsne i poznate hrvatske kuhare kako bi imali izvrsnu gastro ponudu bez koje dobar Advent nije moguć. I ne treba odmah gledati na profit već na kvalitetu događaja, a to će posljedično i dovest do profita za sam grad, ugostitelje, ali i građane. Najlakše je nabit cijenu najma i nadat se nemogućem.
Preživit ćemo mi nedostatak onakvog Adventa ove godine i svo zlo u tome, ali ajmo počet razmišljat šta ćemo dogodine.", zaključuje Matijević.
U svojoj objavi usmjerava fokus na organizaciju Adventa za 2024./2025.godinu naglašavajući potrebu za planiranim, kreativnim konceptom koji će pozvati najbolju ponudu na slijedeći Advent.





