Nije novost da se brojni građani žale na sporost obavljanja usluga Hrvatske pošte. Često dobivamo pritužbe ogorčenih čitatelji koji svoj paket čekaju danima, pa i tjednima. No, jedan novi slučaj iz Splita ulazi u presedan.
Naime, Splićanka koja je željela ostati anonimna otkriva nam da je ovaj mjesec uredno trebala dobiti svoj račun za teleoperaterske usluge, no, iako joj teleoperater tvrdi da su račun uredno poslali, iz Hrvatske pošte navode nešto sasvim drugo.
"Iz banke navode da sam izvod trebala dobiti"
Detaljno nam je ispričala što joj se točno dogodilo.
"Radi se o problemu s Hrvatskom poštom i dostavom pismovnih pošiljki, konkretno računa i pošiljki banke, izvoda. Živim u Vrančićevoj ulici na Splitu 3. Ovaj mjesec nisam dobila račun teleoperatera kao ni izvod banke. Teleoperatera sam zvala prošli tjedan, a banku jučer. Iz banke navode da sam izvod trebala dobiti do 8. srpnja, a račun teleoperatera koji je imao dospijeće 15. srpnja još nisam zaprimila već sam mailom dobila podatke za plaćanje", navodi nam čitateljica koja je željela ostati anonimna.
Smatra da 'ponašanje' Hrvatske pošte prelazi sve granice, a oplela je i po njihovim dostavljačima.
"Ovakvo postupanje HP prelazi sve granice normalnog, a da ne spominjemo da dostavljači neće pošiljku da dostavljaju na vrata već u sandučić ostavljaju obavijesti o preuzimanju iste dan kasnije iako je primatelj kod kuće. Kao što sam već navela, puno puta se pisalo o ovom problemu, no pomaka nema. HP daje sebi za pravo da igra po svojim pravilima i svaka pritužba na njihov račun završava tako da u obrazloženju navode da nema njihove krivice. Kod podnošenja prigovora nemaju mail adresu već obrazac na svojoj službenoj stranici. No, kada idete ispunjavati taj obrazac zadnja stavka koju traže je da slikate dokument, a ako korisnik nema dokument koji mora priložiti tada na stranici ne možete dalje", priča nam ogorčena Splićanka.
"Ja za dokaz o neisporučenim pošiljkama imam samo mailove i telefonsku komunikaciju"
Naša sugovornica smatra da HP diskriminira sve one koji žele poslati prigovor. Evo kako nam je to obrazložila:
"Još jedna od nebuloza HP je da kod podnošenja prigovora telefonskim putem, korisnik taj poziv plaća. Svojedobno sam reklamaciju na računu za mobitel platila 69,00 kuna. Nešto je jeftinije za pozive iz fiksne mreže, ali na takav način HP diskriminira sve one koji žele poslati prigovor jer vrlo dobro znaju da, ako se poziv naplaćuje da ljudi neće zvati. Zakonom o dostavi pismovnim i drugih pošiljki jasno je definirano da distributer mora na vrijeme dostaviti pošiljku što u slučaju Hrvatske pošte nije točno. Ja za dokaz o neisporučenim pošiljkama imam samo mailove i telefonsku komunikaciju od subjekata koji sam molila za kopije, ali je li to dovoljno da se HP stane na kraj u svom bahatom i protuzakonitom obavljanju svoje djelatnosti?", pita se i s tim zaključuje anonimna Splićanka za Dalmaciju Danas.
Poslali smo upit Hrvatskoj pošti u vezi ovog, ali i drugih sličnih slučajeva. Njihov odgovor po primitku ćemo objaviti na portalu.