Radijski voditelj iz Splita, Joško Bonaći, nominiran je za nagradu Jutarnjeg lista "Zlatni studio" u kategoriji "Radijski glas godine"! Poznati glas Radio Dalmacije ušao je u top 3 izbor te se za prestižnu nagradu bori s kolegama Tamarom Loos i Robertom Ferlinom. Na Radio Dalmaciji je već šesnaest godina, a njegova nominacija i ulazak u finale bili su povod razgovora.
Ako još niste dali glas za Joška Bonaćija za nagradu Zlatni Studio to možete učiniti glasanjem kuponima i online do 19. veljače, zaključno u 14 sati na LINKU.
- Već i sama nominacija veliko je priznanje. Nisam navikao na ovu vrstu pozornosti, ali
imponira mi biti među najboljima. Lijepo je kad netko prepozna tvoj rad - komentirao
nam je Bonaći ovu nominaciju.
Kada si postao radijski voditelj?
- Možda to nikad ne bi postao da nije bilo Radio Dalmacije. Svoja prva medijska iskustva klesao sam na lokalnim i javnim televizijama, a kratko i na jednoj lokalnoj radijskoj postaji. Na Dalmaciji sam počeo raditi 2002. godine i od tada nisam poželio mijenjati ni radno mjesto, ni posao radijskog voditelja.
Koja je najvažnija karakteristika koju radijski voditelj mora imati?
- Ruku na srce, najprije moraš imati „ono nešto“, ali moraš imati i ekipu koja zna svoj posao. Moraš biti svestran, brzo reagirati i prepoznati zanimljivu priču.
Imaš li uzore u svome poslu?
- Da! Uz mog oca Tonćija Bonaćija i kolegu Željka Maretića, uzori su mi još Goran Milić i Zoran Šprajc. Od ove sam četvorke puno naučio i još uvijek učim. Oni su kombinacija onog što slušatelju ili gledatelju treba.
Je li isto biti radijski voditelj u Splitu ili Zagrebu?
- Ne znam! Nisam radio u Zagrebu.
Kako ocjenjuješ radijsku "scenu" u Dalmaciji?
- Radijska scena je dobra, raznolika, ali mi smo svijet za sebe, nastojimo biti puno
ispred ostalih.
Gdje je danas radio kao medij u odnosu na televiziju, internet...?
- Radio zauzima značajno mjesto što se vidi u broju slušatelja, oglašivača i utjecaju na
društvo. Brzina, interakcija i komunikacija između slušatelja i nas definitivno su vrlina i prednost pred ostalim medijima. I naravno, glazba. U navedenom, ni jedan medij ne može konkurirati radiju.
Ima li straha za budućnost radija?
- Iz svega prethodnog što sam nabrojio, vjerujem da nema.
Najizazovnije uživo iskustvo u eteru?
- U moru različitih iskustava, najsvježiji je požar u okolici Splita ovog ljeta. Jako sam ponosan na svoju ekipu i posao koji radimo, jer smo slušateljima donosili informacije
koje im nitko nije mogao dati. Bili smo s njima u najgorim trenucima, donosili im
najrelevantnije informacije kada nisu znali što bi. To je radio, najbrži i uvijek tamo
gdje treba biti!