Facebook uvodi novosti koje se neće svidjeti korisnicima

Facebook je već ranije dopustio tvrtkama da izravno razgovaraju s korisnicima Messengera i šalju im sponzorirani sadržaj

Najveća svjetska tvrtka za društvene medije, Facebook, je u utorak priopćila kako testiraju oglašavanje na svojoj chat aplikaciji Messenger.


Oglasi će se prikazati na početnom zaslonu Messenger aplikacije, a korisnici koji kliknu na oglase biti će preusmjereni na web stranicu oglašavača ili u prozor za chat u kojem mogu komunicirati s robnom markom.

Facebook je već ranije dopustio tvrtkama da izravno razgovaraju s korisnicima Messengera i šalju im sponzorirani sadržaj, a uvođenjem novog oglašavanja planiraju povećati profitabilnost svoje aplikacije, koja trenutno broji oko 1,2 milijarde mjesečnih korisnika.

Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0