Zadovoljstvo printanja na novim printerima osjetit će splitska uprava zahvaljujući jedinom ponuditelju, tvrtki Combis iz Zagreba koja se odvažila dati ponudu za sustav centraliziranog ispisa. Pojednostavljeno rečeno, iz jednog centra moći će se kontrolirati printanje na 38 lokacija: Banovina, Vila Dalmacija, Komunalno i prometno redarstvo na Rivi, Odsjek za staru gradsku jezgru u Bernardinovoj 1, te uredi 27 gradskih kotareva i 7 mjesnih odbora.
U provedenom postupku javne nabave "Nabava sustava centraliziranog ispisa" odabrana je ponuda u iznosu 315.491,04 EUR-a bez PDV-a. Nabava obuhvaća najam opreme (pisača) i programskog rješenja za upravljanje ispisom, instalacije, podrške, održavanja te isporuka potrošnog materijala i papira za potrebe svakodnevnog rada gradske uprave, izdvojenih odjela gradske uprave te gradskih kotara i mjesnih odbora u trajanju od tri godine.
70 tisuća eura godišnje
"Ovom se nabavom želi postići zamjena zastarjelih ispisnih uređaja i smanjenje troškova ispisa budući da se sada samo na potrošni materijal troši cca 70.000 eura (bez PDV-a) godišnje. Ponuditelj se obvezao, uz skladu sa uvjetima iz Dokumentacije o nabavi, od Naručitelja otkupiti postojeće ispisne uređaje. Centralizirano upravljanje ispisom omogućuje efikasnije upravljanje i kontrolu u svim segmentima ispisa te se stoga očekuje smanjenje troškova ispisa i potrošnje papira", pojasnili su iz Banovine.
U natječajnoj dokumentaciji može se naći kako Grad Split traži otkup 230 svojih printera za 10.000 eura. Nadalje, od Combisa će po potpisivanju okvirnog ugovora na tri godine Grad tražiti da "instalira sustav za ispis, skeniranje i kopiranje dokumenta koji treba omogućiti nadzor, autorizaciju, kontrolu i upravljanje ispisnim aktivnostima, kao i upravljanje troškovima ispisnih aktivnosti, na svim uređajima". Daklem, nema više: "Daj Mare isprintaj mi malome skriptu za fakultet", a da se za to neće znat.
Nema "mile-lale"
Combis će dostavljati i papir, a godišnje se u prosjeku potroši cca. 12.000 komada listova A3 formata i 2.520.000 listova A4 formata. Al' to nije sve. Iz Grada su se dosjetili kako će dobitnik javnog natječaja "za cijelo vrijeme trajanja ugovora obavljati isporuku i zamjenu potrošnog materijala (valjak, ladica, bubanj, grijač, waste toner box…) o svom trošku, na lokaciji Naručitelja, te zbrinuti istrošeni potrošni materijal. Ponuditelj se, također, obvezuje kontinuirano obavljati isporuku tonera o svom trošku, te zbrinuti istrošeni potrošeni materijal."
Aktualna vlast u Banovini predvidjela je da printeri koje će instalirati Combis koriste samo originalni potrošni materijal. A da nema mile-lale dokazuje još jedan zahtjev, koji se očekuje u navedenom okvirnom ugovoru.
"Isporuka potrošnog materijala se obavlja temeljem do tada isporučenih količina i informacija iz nadzornog sustava o izvršenom ispisu. Temeljem istih informacija Ponuditelj je dužan pravovremeno isporučiti potreban originalni potrošni materijal na ispisnu točku sa jasno naznačenim uputama za primjenu (npr. zamjena tonera kada je uređaj signalizirao da je zamjena potrebna, a ne kada je toner isporučen)", stoji, između ostalog, u natječajnoj dokumentaciji. Ne smi patit proizvodnja.




