Uskoro će se na području Splitsko-dalmatinske županije okupiti 30 influencera koji će promovirati ljepote županije, a u sklopu "1. Međunarodnog susreta turističkih influencera". Zaštitna lica kampanje #CentralDalmatiapower su naši poznati influenceri Ella Dvornik Pearce i Goran Jović.
"Željeli smo organizirati jednu destinacijsku kampanju koristeći snagu influencera. Do sada smo koristili veoma ozbiljno društvene mreže Facebook, Instagram, YouTube za promociju, jaki smo i u drugim kanalima promocije kao što su sajmovi i drugo. Međutim, ovo je jedan kanal kojeg nismo dovoljno implementirali i smatramo da će polučiti veliki doseg do potencijalnih gostiju.
Imamo prirodne ljepote, savršenu destinaciju koju treba promovirati u svakom mogućem obliku, a ciljamo na publiku koja prati ove influencere. Zamislite koliki će broj ljudi vidjeti objave tridesetak influencera koji će biti naši gosti. Vjerujem da će se priča proširiti svugdje po svijetu, a pogotovo me veseli jer imamo što za pokazati", kazao nam je direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella.
Kaže da će influencere odvesti na neke od naših najljepših destinacija, pa će tako imati priliku posjetiti Klišku tvrđavu, Skywalk, Brač i Hvar.
Posjetit će najljepše destinacije
"Plan je prvog dana obići naš UNESCO-ov biser Trogir, zatim Makarsku rivijeru, najveću novu atrakciju nebesku šetnicu odnosno Skywalk Biokovo. Za drugi dan je planiran poslovni i okrugli stol koji će se održati u suradnji s influencerima koji će održati tri predavanja, a tu će gostovati i profesor Domagoj Bebić. Potom je plan obići Klišku tvrđavu. Trećeg dana obići ćemo otoke Brač i Hvar, a upoznat će se s najvećim atrakcijama i vinskom kartom", kaže Maja Zlokić, suorganizatorica događanja i urednica Hot Spots magazina.
Ella Dvornik Pearce koju prati preko pola milijuna ljudi sretna je što je dio ovog projekta.
"Čast mi je biti ambasador i promotor Dalmacije jer od tu potječem. Mislim da imamo što s ponosom promovirati, jako se veselim obići neke destinacije koje ni sama nisam posjetila. Odlična je stvar što će nam se uz domaće Influencere pridružiti i strani koji će preko svojih društvenih mreža slati najljepše priče naše predivne Dalmacije. Mislim da Dalmacija ima priliku biti broj jedan destinacija u Europi", kazala je Ella.
Ella kaže da je uglavnom prate obitelji s djecom koje zanimaju destinacije na koje mogu putovati s djecom.
"Uglavnom me prate obitelji s djecom, moj fokus je upravo na tu publiku i trudim se promovirati sadržaj koji je njima zanimljiv. Tako ih često zanima gdje mogu putovati s djecom, kakav se sadržaj u tom smislu nudi, a to je jako važan dio turizma", kaže Ella.
"Mogu jako dobro ‘prodati’ destinaciju"
Goran Jović poznati je fotograf kojeg prati preko 200 tisuća pratitelja, a obišao je mnogo različitih destinacija, o čemu redovito izvještava svoje pratitelje. Sada ima priliku promovirati i Splitsko-dalmatinsku županiju.
"Veseli me što se pokrenuo ovaj projekt, mislim da možemo napraviti nevjerojatne stvari s društvenim mrežama. Veseli me upoznati i druge kolege, danas sam upoznao Ellu koja je majstor svog zanata. Influenceri mogu jako dobro ‘prodati’ destinaciju, često se našalim - ako napraviš dobru fotku, s dobrim modelom, u lijepoj haljini, na genijalnoj lokaciji, koja će žena to propustiti, a koji muškarac može odbiti svoju ženu koja poželi tamo otići. Jednostavan recept", kaže Jović kojeg prati i dosta ljudi iz Latinske Amerike jer mu je supruga - iz Brazila.
"Posjetio sam mnoge genijalne lokacije, povezao sam svoj fotografski dar i Instagram, gdje god sam bio s ciljem da se odmorim, posao me našao. Ne mogu se požaliti, guštao sam, radio i u konačnici zaradio", kaže nam za kraj Jović.