Croatia hot spots magazin & hotspots.net.hr portal u partnerstvu sa Turističkom zajednicom Splitsko – dalmatinske županije i Splitsko – dalmatinskom županijom - projektom ICT županija, organizirali su konferenciju za privatne iznajmljivače i djelatnike u turizmu DIGITALNE INOVACIJE U TURIZMU SPLITSKO DALMATINSKE ŽUPANIJE.
Konferencija je ukazala na trendove u turizmu uzrokovane COVID pandemijom, kako efektivno iskoristiti dostupnost novih medija, tehnologija, marketinških promocija i kanala u poslovanju i promociji objekta kako bismo u konačnici ponudili savršenu uslugu turistima, te olakšali poslovanje pružateljima usluga privatnog smještaja.
"TZ Splitsko-dalmatinske županije izuzetno puno sredstava i truda ulaže upravo u prezentaciju putem digitalnih medija, a i sama županija ulaže u digitalne oblike, ne samo oglašavanja nego i digitalne nove poslovne prilike, kao što su startup-ovi i slično. Tu smo se i povezali sa županijom, ali ne samo to, povezali smo se i sa drugim subjektima, a danas koristimo priliku da na konferenciji prikažemo neke inovacije koje su napravili ljudi s našeg područja i predavanja o tome kako biti kvalitetnije predstavljen u digitalnom prostoru.
Edukacije su jako važne, zato što turizam ide prvi naprijed što se tiče digitalnog marketinga, posebno u vremenima covida i postcovida.
Imamo 675.000 fanova na Facebooku, 35 milijuna gledanja na Youtubeu, to su brojke gdje se mjerimo sa regijom poput Beča, Rima, Pariza, dakle tu smo u samome vrhu europske slike, malo je turističkijh zajednica, regija, gradova koji imaju toliko jak Facebook i Youtube", kazao nam je direktor TZ-a Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella.
"U drugom mjesecu imamo Minhen koji je važan zato što smo mi partner i tu ćemo se snažno predstaviti. Poslije toga imamo Berlin. Njemačko tržište nam je jako bitno i na njega ćemo snažno krenuti, ali nećemo zapostaviti ni Poljsku koja se ove godine pokazala kao broj jedan u našoj županiji. Isto tako, vraćamo se aviolinijama za Veliku Britaniju, da ne spominjemo ostala tržišta - Austriju, Sloveniju, Francusku koja je ove godine isto iznenadila. Velike nade polažemo u naš marketing kojeg ćemo sve više orijentirati digitalno, a iskoristit ćemo i sve sajmove", kazao je Stella te dodao kako su hotelijeri najavili veliko otvaranje za Uskrs.
Ivana Živaljić, voditeljica marketinga firme Kristalna ideja iz Splita, predstavila je pročišćivač zraka
"Pričala sam o važnosti kvalitete zraka u hotelima i apartmanima. Pričali smo o izazovima, rješenjima, prilikama koje pročišćivač zraka odnosno tehnologija pročišćavanja zraka pruža u hotelu i apartmanu. Gosti sve više traže sigurnost, a imanje takvog jednog uređaja svakako će utjecati na njihov odabir smještaja", kazala nam je Ivana Živaljić.
"Jako puno promjena se dogodilo u posljednje vrijeme na području komunikacija, a posebno na području truizma. Splitsko-dalmatinska županija posebno vuče taj vlak promjena kada su u pitanju nove tehnologija baš zato što imamo veliki broj privatnih iznajmljivača kojima o tome ovisi ono što mi zovemo dobra sezona. Sada imamo i promjene u financijama, valutama, vezane uz digitalne svjetove, metaversove o kojima ne znamo jako puno, ali sam siguran da ćemo biti prvi u tome. Tako se igra, morate biti tamo gdje su turisti, gdje su gosti gdje će doći, morate se reklamirati, prenijeti im ljepote našeg područja - kazao je Bebić te dodao kako je pandemija samo ubrzala ono što se događalo zadnjih 10 godina, a to je sve više individualnih gostiju", kazao nam je Domagoj Bebić s Fakulteta političkih znanosti.
O digitalnim nomadima govorio je Damir Brčić, voditelj projekta "ICT županija".
"Naše današnje predavanje je vezano uz digitalne nomade i novu tehnologiu, svjedoci smo da je RH uvela radne dozvole za digitalne nomade i oni su to iskoristili. U Splitu ima dosta digitalnih nomada. Rado se uključuju u događanja koja klasični turisti ne pohađaju. Koristi od njih su višestruke, dobre su platežne moći, donose dodatne vrijednosti i interakciju s domaćom zajednicu. Vrijedan su dodatak kako tehnološkoj zajednici tako i našem cjelogodišnjem turizmu", pojasnio je Damir Brčić.