Danas se u trgovačkom centru Joker održava predblagdanska, prodajno-izložbena akcija DARUJMO HRVATSKO.
Akciju tradicionalno, točno mjesec dana prije Božića, organizira HGK – Županijska komora Split s ciljem promocije izvornih i kvalitetnih hrvatskih proizvoda te omogućavanja građanima i tvrtkama kupovinu originalnih poklona za predstojeće blagdane.
"Ponovno ove godine organiziramo akciju Darujmo hrvatsko. To je akcija koju HGK Županijska komora Split organizira već tradicionalno. Namjena joj je na 25. studenoga, točno mjesec dana prije Božića, osvijestiti građane, poduzetnike, sve nas skupa, kako se u našem božićnom škartocu može naći i hrvatski proizvod. To je itekako važno jer samim time pokrećemo i gospodarstvo u cjelini", kazao nam je Joze Tomaš, predsjednik splitske HGK.
"Poruka je jasna i glasna, nastojmo u našu vrećicu ubaciti hrvatske proizvode, jer to je najbolji dar za naše najbliže, kako poslovne partnere, tako i ukućane. Trebamo kroz cijelu godinu stvarati naviku kupovanja hrvatskih proizvoda, ali počnimo ovih božićnih dana", kazao je Tomaš.
U prizemlju Jokera je samo mali izbor od 46 tvrtki iz SDŽ koje nose znakove HGK "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta".
Akciji je nazočio i Josip Zaher, potpredsjednik HGK za trgovinu i financijske institucije.
"Sve zbog promocije hrvatskih proizvoda, radi opstojnosti industrije, radi toga da nas 3,4 milijuna naučimo živjeti, kupovati, raditi, uživati u našim proizvodima. Ako nećemo sami, tko će...", kazao je te dodao:
"Ovakvim aktivnostima pomažemo i svojoj braći, očevima koji možda u industriji rade, svojim prijateljima, zemlja bez proizvodnje, samo s uslugama nije dugoročnost ekonomije i gospodarstva. Posebno je važno na Jadranu zbog turista, da shvate da je naš proizvod kvalitetan i da uživaju u njemu."
Pjero Zekan iz Orgule grupe, kazao nam je da tri serije njihovih proizvoda nose oznaku "Hrvatska kvaliteta", a riječ je o ekstra djevičanskom maslinovom ulju, maslinovom ulju sa začinskim biljem te morskoj soli s dodacima.
"Oznaka 'Hrvatska kvaliteta' nam daje dodatnu vrijednost, turisti to posebno cijene. Čak su nas zvali iz Češke i Slovačke za vrijeme lockdowna da im pošaljemo naše ulje ili sol. 'Ako ne možemo doći, da bar uživamo u tome', govorili su", otkrio je Zekan.
Tina Gotovac iz marketinga tvrtke Galeb potvrdila je da oznaka "Hrvatska kvaliteta" mnogo znači.
"Puno nam je pomogla oznaka 'Hrvatska kvaliteta'. Usprkos jačanju konkurencije i uvoznim proizvodima, Galeb se se uspio održati s cjelokupnim proizvodnim procesom koji se odvija u Omišu, od pređe do gotovih proizvoda, također i distribucijom kroz vlastitu veleprodajnu i maloprodajnu mrežu u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH. kupci su prepoznali našu kvalitetu i cijene naš proizvod", kazala nam je Tina Gotovac.





