U sklopu tradicionalne turističke manifestacije Dani hrvatskog turizma, večeras je u Hvaru dodijeljen prvi dio nagrada Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore u kategorijama za destinacije godine, atrakcije godine, nagrade poslovnom sektoru (Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku) te ljude u turizmu.
Sve nagrade pogledajte u priloženom dokumentu, a izdvojit ćemo da je u kategoriji "Čovjek - ključ upjeha" jedan od nagrađenin Splićanin Ante Bonacin, vozač Prometovog autobusa. Čime je zaslužio ovu nagradu možete pročitati u tekstu kojeg je prvi objavio upravo naš portal!
Drugi dio nagrada dodijelit će se sutra, u četvrtak 25. listopada, za 10 najboljih u turizmu, i to u sljedećim kategorijama: Kulturna turistička atrakcija godine, Turistički događaj godine, Inovacija u turizmu godine, Restoran godine, Turistička agencija godine, Marina godine, Kamp godine, Hotel godine, Turistička destinacija godine te nagrada „Anton Štifanić“ za životno djelo te za osobu godine.
Radionice i okrugli stolovi
Osim toga, sudionike Dana hrvatskog turizma tijekom sutrašnjeg dana, odnosno u četvrtak, 25. listopada također očekuju brojna predavanja, radionice i okrugli stolovi. U glavnom dijelu programa drugog dana manifestacije tako će se održati 18. Hrvatski turistički forum u organizaciji Hrvatske gospodarske komore "Ljudski potencijali - izazovi hrvatskog turizma" u kojem će sudjelovati domaći i strani govornici te gdje će se raspravljati o nizu aktivnosti koje HGK provodi radi poticanja i promocije dualnog obrazovanja, rješavanja pitanja nedostatka radne snage i razvoja ljudskih potencijala. Drugog dana održat će se i sad već tradicionalni susret turističkih djelatnika s predstavnicima Vlade Republike Hrvatske koji će biti posvećen budućem razvoju turizmu.
Nadalje, u sklopu programa održat će se panel "Hrvatska - nova gastro ikona Europe" gdje će se govoriti o odrednicama uspješnog gastro turizma, što se dobiva razvojem gastro turizma, koji su faktori uspjeha te koje mjesto zauzima Hrvatska na europskoj gastronomskoj karti?
"Mala zemlja - veliki brend"
U nastavku radnog dijela programa, održat će se i okrugli stol "Hrvatska - mala zemlja, veliki brend" koji je posvećen predstavljanju Hrvatske u turističkom, gospodarskom i znanstvenom svijetlu na korist cjelokupnom brendu.
Posebna pozornost u ovogodišnjem programu DHT-a stavlja se i na vidljivost te promotivnu važnosti turističkih blogera u predstavljanju turističke ponude kroz susret blogera iz zemlje i svijeta u panelu "Turistički bloger – zanimanje iz snova. Mit ili stvarnost?"