SDP-ov Damir Barbir oglasio se priopćenjem. Predsjednik GK Trstenik reagirao je zbog izmjene trase autobusne linije broj 17.
Priopćenje prenosimo u cijelosti.
U petak 12. ožujka 2021. reagirali smo priopćenjem povodom promjene trase autobusne linije broj 17 kako bi ukazali na neizmjernu štetu kojom su izloženi stanovnici Trstenika, ali i svi sugrađani koji poslom ili potrebom dolaze u naš kotar (Poliklinike: Medikol, Svjetlost, Korak, Cito, Udruga Anđeli - roditelja za djecu najtežih tjelesnih invalida i djecu s teškoćama u razvoju). Naime, Trstenik ovom promjenom više nije direktno spojen sa bolnicom Firule, ali ni sa centrom grada uključujući trajektnu luku, željeznički i autobusni kolodvor.
Odgovor na našu reakciju je stigao od direktora Prometa Split, Miroslava Delića.
Navedeni je istakao kako je nemoguće udovoljiti svakom zainteresiranom kvartu, instituciji i tvrtki... Kao primjer je istaknuo da postoji još kotareva koji nisu direktno povezani sa bolnicom i kao primjer je naveo Pujanke.
Uvidom u trase prije i poslije promjena koje možete pronaći u prilogu, jasno je da je prema nama dostupnim informacijama na Prometovim stranicama da autobusna linija broj 11 direktno povezuje Pujanke i bolnicu Firule. To nas dovodi do dva moguća zaključka:
1. Ili direktor Prometa Split ne poznaje dovoljno dobro prometne trase koje se mijenjaju upravo u njegovom mandatu pa se zbog svog vlastitog neznanja koristi pogrešnim informacijama što za posljedicu ima obmanjivanje javnosti čime čini štetu i sebi i građanima
2. Ili informacije na stranicama Prometa nisu točne pa je promjena trase linije broj 11 krivo ucrtana što bi bilo iznimno loše za sve građane koji će koristiti tu liniju, jer postoji mogućnost da će završiti na pogrešnom odredištu u odnosu na ono za koji su platili kartu.
Prema dostupnim informacijama na Prometovim stranicama linija broj 11 je povezivala i povezivat će Pujanke sa bolnicom na Firulama i prije, ali i poslije promjene.
Ukoliko tu činjenicu ne poznaje direktor Prometa, a na istu se poziva kao odgovor na naše zahtjeve za pomoć građanima Trstenika, to je zaista žalosno.
U normalnim i uređenim državama, takva neinformiranost je povod za određenu vrstu odgovornosti.
Međutim, s obzirom da znamo da je gospodin Delić bio direktor Čistoće, a sada je direktor Prometa, pozivanje na odgovornost bi rezultiralo samo činjenicom da bi vjerojatno sutra sa jedne fotelje završio na novoj u drugoj gradskoj firmi, što u konačnici ništa esencijalno ne bi promijenilo.
Zato očekujemo da se dotični samo ispriča građanima za svoju nedovoljnu informiranost na dužnosti koju obnaša.
I, važnije od toga, da pronađe način da građani koji gravitiraju Trsteniku imaju direktnu autobusnu liniju sa centrom grada.
Njegova dužnost je služiti građanima i pronalaziti rješenja za njihove probleme u okviru svoga djelokruga.
Ukoliko to nije u stanju, onda makar neka usvoji naš pisani zahtjev i zakaže sastanak kako bi mu mi predložili potencijalne ideje koje bi on mogao analizirati i usvojiti ukoliko udovoljavaju propisima struke sa zajedničkim ciljem zadovoljnih građana.
Ignoriranjem problema, problem neće nestati i građani će ostati nezadovoljni.
Vaš zadatak je građanima služiti, a ne njima vladati.
Trstenik Vas treba, ne okrećite mu leđa.