Da je netko prije tri godine rekao da će brand CITY COCO napraviti ovoliku ekspanziju i da će doslovno pokrenuti elektrifikaciju u Hrvatskoj, rekli bi mu da se šali, ali upravo se to dogodilo iz „garaže“ tvrtke L-trade iz Velike Gorice ekipe koja je prva na hrvatsko tržište dovela onda neobične električne scootere širokih kotača koji podsjećaju na legendarnog Harley Davidsona, a sada već na široko popularne i poznate CITYCOCO scootere. Posjetili smo servisno prodajni centar L-Trade u Velikoj Gorici i u ugodnoj atmosferi razgovarali s direktorom tvrtke, g. Adamom Lipšinićem.
KAKO STE DOŠLI NA IDEJU DA UPRAVO TU VRSTU MOTORA POČNETE UVOZITI I PRODAVATI?
- Oduvijek smo težili biti originalni i baviti se sa stvarima koje još nitko ne radi. Kako smo htjeli proširiti naš postojeći posao u sklopu obiteljskog obrta, prije nešto više od tri godine za oko su nam zapeli tada još u našim krajevima neviđeni CityCoco skuteri. Kako sam ja završeni elektrotehničar i prije ovoga bavili smo se elektronikom, tako smo odlučili krenuti s prodajom električnih scootera. Tražeći i gledajući razne modele, odlučili smo sjesti u avion i zapaliti za Kinu i naći tvornicu koja proizvodi kvalitetne motore i ispitati cijelu situaciju jer smo primijetili da na tržištu ima svega, a htjeli smo samo provjerene stvari.
ZAŠTO NAZIV CITYCOCO?
- U ono vrijeme to nije bio brend, već jedan od općenitih naziva (nadimaka) kojim su u svijetu zvali skutere ovog tipa (sa širokim kotačima). Kako bi bili prepoznati što širem tržištu, uzeli smo taj naziv, kreirali vlastiti vizualni identitet i brend CityCoco Hrvatska koji je danas dobro prepoznat, ne samo u Hrvatskoj, već i šire.
ŠTO VAM JE BILA ZVIJEZDA VODILJA U DALJNJEM RADU?
- Sve što smo ikad radili, radili smo 100% ispravno. Glavni moto nam je da naši kupci i klijenti moraju uvijek biti zadovoljni proizvodom i uslugom. Na tehničkoj robi uvijek može doći do nekog kvara ili nedostatka. Bitno je da kupac koji ima problem dobije adekvatnu podršku i da se svaki problem otkloni u najkraćem roku. Zadovoljan kupac se vraća, a često dovodi i prijatelje sa sobom.
KAKO JE KRENULO U DALMACIJI? VIDIM DA IH IMA SVUGDJE VEĆ.
- Dalmacija je posebna priča. Više od godinu dana smo se pripremali, istraživali i stjecali iskustvo kako bi mogli izabrati najbolje modele, riješiti sve potrebne papire, homologacije, marketing i sl. Nakon toga krenuli smo distribucijom prvo prema Dalmaciji, a potom Istri i otocima. Našli smo u početku nekoliko partnera koji su preuzeli distribuciju od Istre do Dubrovnika i servisnu mrežu jer bez dobre servisne mreže nema ni dobre prodaje. Na sreću, dobar dio te priče se održao i stalno nam se javljaju novi partneri te se širimo na cijelu Hrvatsku.
VIDIO SAM DA PRATITE SAJMOVE. KOLIKO SU ONI LJUDIMA ZANIMLJIVI ZA OVU VRSTU VOZILA?
- Sajmovi su odlična stvar kada se pogodi vrijeme i mjesto. Mi inače pratimo dosta sajmova u Hrvatskoj jer nas već sada u firmi ima dovoljno da možemo pratiti i dva u isto vrijeme ako treba. Naime, sajam turističkih atrakcija i dani hrvatske male brodogradnje koji se održavao u Hotelu Lav u Podstrani, a od ove godine je u Marini Kaštela pored Splita nam se pokazao kao dobar sajam jer su naša vozila jako zanimljiva u sektoru turizma. Ljudi ih puno kupuju za rentu i s iznajmljivačima smo izgradili posebne odnose. Taj sajam nam je dao vjetar u leđa i da proširimo ponudu na neke proizvode koje inicijalno nismo imali u planu.
VIDIM DA U PONUDI IMATE I NEKE ROBUSNE TROKOLICE. O ČEMU JE RIJEČ?
- Da, u pravu ste, imamo trokolice turskog proizvođača Volta Motor. I to je zanimljiva priča da su nas preko maila jednog dana kontaktirali iz tvornice Volta Motor iz Turske i pitali dali smo zainteresirani da budemo generalni uvoznik za njihov asortiman električnih vozila. Bilo je to iznenađenje da nas zovu iz tvornice što znači da je netko u tom trenutku prepoznao nas kao ozbiljnu tvrtku u usponu koja pokreće elektrifikaciju za šire mase. Nismo dvoumili niti sekunde, mail stigao popodne, a mi smo sljedećeg jutra već bili na aerodromu Franjo Tuđman i pravac Istanbul. Došli smo tamo, provezli se kroz tvornicu s njihovim menadžerima a, dogovorili suradnju i izabrali modele koji bi bili zanimljivi u Hrvatskoj. Nekoliko dana kasnije krenuli smo s marketingom i prezentacijom brenda Volta Motor u Hrvatskoj. Što se tiče samih trokolica to su trokolice VOLTAVT5, nominalna snaga motora je3000W (maksimalna7000W) koja omogućuje pomoću mjenjača i diferencijala savladati uspone do 30%. Vožnja unatrag (rikverc) je također moguća. Maksimalna brzina je 35 km/h, nosivost trokolice iznosi do500kg, dok je ukupna masa240Kg. Pokazala se izvrsnom u auto kampovima, po otocima, u polju, hotelima, komunalnim sredinama kao pomoć pri radu, čišćenju i dostavi. Ima puno namjena. Zadovoljni smo s njezinom kvalitetom i malim dimenzijama od samo širine 110m i dužine od 270m. Inače u asortimanu Volta Motor imamo i električne skutere, bicikle, putničke trokolice, invalidska kolica, itd. Zadovoljni smo s njima kao dobavljačom i kvalitetom. Inače možete na našim web stranicama www.citycoco.hr i www.volta-motor.hr pogledati sve modele i karakteristike.
ŠTO JE S OSTALIM MODELIMA? KOJI SE POKAZAO NAJPRODAVANIJI ODNOSNO NAJBOLJI?
- CITYCOCO VII i VIII1500W i CITYCOCO STREET MAX 3.03000W su se pokazali kao izvrsni modeli. Pogotovo Street Max od3kW koji je naravno certificiran odnosno svi naši modeli su certificirani i imaju homologaciju te su spremni za registraciju. Voze se s BB-kategorijom ili AM za mopede do 50cm. Zanimljivo je reći čitaocima da motor ne treba voditi na tehnički nego samo račun i izjavu o sukladnosti i registracija vrijedi 2 godine za novi motor. Taj model Street Max je model s kojim možete prijeći s jednim punjenjem do50km i ima snage za „potegnuti“ i uz veće uzbrdice. Brzina mu je po zakonu limitirana na 45km/h.
KAKO STE RIJEŠILI SERVISNI DIO? ZNAMO DA BEZ SERVISA TEŠKO LJUDI ODLUČUJU ZA KUPNJU?
Naravno, u pravu ste. Tko god dođe pogledati scooter i odlučiti na kupnju prvo što pita je: “Imate li rezervne dijelove i servis?“. Ma naravno da imamo, moramo imati jer i zakon tako nalaže iako dosta trgovaca o tome ne mari. Za sve naše modele imamo rezervne dijelove u garantnom roku i van njega. Krajem prošle godine, preko našeg partnera is Splita oformili smo servis i prodaju za područje srednje Dalmacije i otoka. Oni se nalaze na adresi Put Brodarice 2 kod (PC JOKER). Svi naši skuteri se iz tog centra distribuiraju prema otocima i jugu Hrvatske. Probili smo i, da se tako izrazim, područje Pelješca i Korčule s VOLTAA električnim trokolicama. Pokazalo se izvrsno sredstvo za pomoć u berbi maslina i grožđa. Tako da nam je taj centar jako važan za cijeli projekt elektrifikacije Hrvatske i Dalmacije. Ovu godinu imamo u planu širiti se i na Slavoniju i Istru jer smo i tamo već ostvarili dobru i prodaju. Nastojimo biti lider elektrifikacije u Hrvatskoj.
ZA KRAJ, KOLIKO JE TEŠKO VOZITI OVAKVU VRSTU MOTORA SA ŠIROKIM KOTAČIMA?
- Dobro pitanje (smijeh). Prvi kontakt s ovakvim skuterom je malo neobičan, ali nakon nekoliko minuta postane vam isto kao što je voziti i scooter s tankimm kotačima i gumama. Naravno, stvar navike i malo prakse i nije teško. Evo, nakon ovog intervjua kada završimo možete probati slobodno.
I naravno, uz čašicu razgovora smo i probali voziti scooter, nezaboravno iskustvo, bez buke, samo vjetar u kosi i samo je kraj ceste granica!