Predstava Hrvatskog narodnog kazališta Split "Kroćenje goropadnice" najbolja je predstava, a njezin redatelj Ivan Plazibat najbolji je redatelj sinoć završenih 33. Gavellinih večeri. Predstava se, po riječima prosudbenog povjerenstva "izdvojila svojom maštom, humorom, oštroumnošću i energijom", dok "Plazibatova režija rastvara i oslobađa kreaciju glumaca, nije hermetična te odiše suvremenošću u odabiru teatarskih sredstava".
Shakespearovo Kroćenje goropadnice nakon premijere na matičnoj sceni HNK Split tako je trijumfiralo i u drugom svom festivalskom nastupu, nakon što je prije mjesec dana mlada glumica Ana Marija Veselčić dobila nagradu Ardalion za najbolju epizodnu ulogu na 23. Jugoslovenskom pozorišnom festivalu u Užicu. Predstava je pobijedila u konkurenciji kazališnih kuća iz Rijeke, Ljubljane, Beograda, Zadra i Zagreba. Prosudbeno povjerenstvo djelovalo je u sastavu: Branka Cvitković, glumica, nacionalna prvakinja; Marina Pejnović, kazališna redateljica; i Dino Pešut, pisac i dramaturg.
Trijumf HNK Split na Gavellinim večerima dolazi nakon nedavnih sedam Nagrada hrvatskog glumišta čime je splitska nacionalna kazališna kuća bilo najnagrađivanije kazalište na ovogodišnoj dodjeli najuglednijih hrvatskih kazališnih priznanja, što je ujedno i najveći uspjeh splitskog kazališta od kad Nagrade hrvatskog glumišta postoje.
Kada se tome pribroje nominacije za medijsku nagradu Zlatni Studio 2019. gdje je "Orestija" nominirana za najbolju kazališnu predstavu, Ksenija Prohaska za najbolju kazališnu ulogu, a Snježana Sinovčić Šiškov u kategoriji najbolje filmske glumice HNK Split završava kalendarsku godinu s naramkom najvrjednijih nagrada i nominacijama za još neke početkom sljedeće godine.
Slijede obrazloženja prosudbenog povjerenstva 33. Gavellinih večeri za nagrade Kroćenju goropadnice i Ivanu Plazibatu.
Najbolja režija – Ivan Plazibat:
U predstavi "Kroćenje goropadnice" režija zaista postaje objedinjujući faktor kolektivnog truda. Odlika predstave "Kroćenje goropadnice" je stapanje elemenata u koherentni svijet, između tragedije i komedije. Režija "Goropadnice" je kolektivni trud, mjesto gdje se spojio energičan, provokativan, mlad i progresivan ansambl s jednako drskom, osobnom i bolnom adaptacijom Mile Pavićević, a sve pod vodstvom i oblikovanjem Ivana Plazibata. Neko opće mjesto kaže da je najbolja režija ona koja se doima nevidljivom i tako logičnom. Plazibatova režija rastvara i oslobađa kreaciju glumaca, nije hermetična te odiše suvremenošću u odabiru teatarskih sredstava. Lakoća s kojim je integrirao rasturajuću energiju ansambla s dekonstrukcijom Mile Pavičević, utrajavanja fizičkog i izgaranje u kolektivnoj igri, poeziju Williama Shakespeara i Vojka V, najraskošniji je prikaz redateljskog talenta i samouvjerenosti Ivana Plazibata.
Najbolja predstava -"Kroćenje goropadnice":
Na 33. "Gavellinim večerima" jedna se predstava izdvojila svojom maštom, humorom, oštroumnošću i energijom. Negdje na pola puta između ohlađene njemačke redateljske i scenografske estetike iž dobrano pregrijane glumačke energije sa splitske rive, nastala je ova osebujna predstava. "Kroćenje goropadnice" hrabro je i drsko čitanje Shakespeara, gdje se žensko ludilo, muška glupost i nasilje izokreću iz svojih ustaljenih odnosa. Muškarce se ismijava, sramoti, oni postaju nerazumni ridikuli, naivni romantici, monstrumi i dakako goropadnici. Sestre Katarina i Bianca postaju punokrvne, hrabre žene u otporu, u pokušaju ostvarivanja prava na svoj život i prava na svoje odluke. Predstava daje uvid u stanje svijeta danas, kritički propituje lokalni kontekst, univerzalna feministička pitanja te bilježi napredak borbe za jednakost. "Kroćenje goropadnice" novo je čitanje drame, jedan prijevod u sadašnjost koji nije samo puka aktualizacija predloška, već uspostava suvremenog kazališnog jezika. Iako povremeno skandalozna, predstava upire u svaku od bolnih točaka današnjeg svijeta, institucionalno nasilje, odnos kapitala i ljubavi te destruktivnost konzervativizma. Isto tako, otvoreno iznosi tezu da su muškarci ti koji su ludi i koje treba krotiti.