Predavanje pod naslovom: „S ponistre se vidi digital: Što je ovdje, a što je tek na obzoru?“ na temu digitalnog marketinga, održat će Petar Bogdan, koji će se osvrnuti koliko smo napredovali zadnjih 15 godina i koji trendovi nas očekuju u budućnosti.

Prosječan čovjek u današnje vrijeme je obasipan s ogromnom količinom informacija na dnevnoj bazi. Prvo što gledatelj učini čim se počnu prikazivati reklame na televiziji, jest da poseže za pametnim telefonom. U tom trenutku, svako daljnje slanje poruke u smjeru gledatelja je stopirano, ili barem ograničeno. Raspon naše koncentracije na jednu stvar sve je kraći, a pažnju nam želi privući sve veći broj ekrana koje nalazimo oko sebe. S novim generacijama, dolaze i novi trendovi, a način na koji se mediji konzumiraju, mijenjaju se iz temelja. Sadržaji na zahtjev danas više nisu novitet ili „budućnost“. Oni su, u najmanju ruku, svakodnevica.

Da vam je prije 15 godina netko rekao da ćete svojevoljno, istupiti u javni prostor i javno obznaniti osobne podatke poput imena i prezimena, datuma rođenja, mjesta stanovanja te afinitete o tome što volite ili ne volite, nazvali biste ih ludima. U to je vrijeme pojam „džepno računalo“ predstavljao kalkulator, a danas je računalo koje svi nosimo u džepu puno više od uređaja koji može obavljati jednostavne matematičke operacije. U ovom, prvom dijelu predavanja, tema će biti upravo te promjene i trendovi koje se događaju oko nas, priznali mi to ili ne.

U drugom dijelu predavanja, polaznici će imati priliku čuti i obraditi praktični primjeri i stvarni projekti kako to sve izgleda iz perspektive jednog „agencijaša“ s 10 godina iskustva. Kako pratiti ponašanje online korisnika putem alata kao što je Hotjar (i prema tome prilagoditi svoje ponašanje na webu) te kako automatizirati poslovanje u ovoj grani biznisa, otkrit će predavač Petar Bogdan, uz par tajni iz područja osobnog brandinga putem društvenih mreža poput LinkedIn-a te prikazati nekoliko case studyja u petak na Ekonomskom fakultetu u Splitu od 17 sati, u dvorani 13 na 3.katu.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime