Splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara za vrijeme prošlog Splitskog ljeta obećao je da će se „Nabucco“ vratiti na peristilsku pozornicu, a to je i ostvario. 64. Splitsko ljeto otvoreno je Verdijevom uspješnicom, što je osobito razveselilo tradicionaliste u publici koji ovu manifestaciju još uvijek shvaćaju primarno kao odraz autentičnosti i tradicije.
Maestro Ivo Lipanović, ravnatelj Opere i glazbenog programa Splitskog ljeta suvereno je vladao dugim i dramatičnim komadom, a zbor je, sasvim očekivano, bio na najvišoj razini. Redateljica Jelena Bosančić prilagodbom je režije Georgija Para iz 2003. godine odradila hvalevrijedan hommage svome profesoru. Komad počiva na radikalnom dualizmu i borbi židovske i babilonske vojske, a potonjoj je na čelu kralj Nabukodonosor.
Solističke uloge dobro su balansirana kombinacija stranih i domaćih majstora (Ivica Čikeš, Domagoj Dorotić, Antonija Teskera), a najveći su pljesak publike zaslužili Devid Cecconi (Nabucco) i sopranistica Daniela Schillaci (Abigaille) koja je „ukrala pozornicu“, i pjevački, ali i glumački. „Nabucco“ zasigurno nije opera koja je mogla ciljati na neviđenu kombinatoriku ni efekt začudnosti, ali tijekom godina stekla je svoje vjerne poklonike koji su s veseljem pozdravili dašak tradicionalizma za početak Splitskog ljeta na naljepšoj pozornici grada.
[fb_pe url="https://www.facebook.com/dalmacijadanas/videos/490716378016303/" bottom="30"]
[fb_pe url="https://www.facebook.com/dalmacijadanas/videos/490753571345917/" bottom="30"]
[fb_pe url="https://www.facebook.com/dalmacijadanas/videos/490828171338457/" bottom="30"]