Dokumentarna serija o najzanimljivijim, najreprezentativnijim i najživopisnijim hrvatskim tržnicama, kroz portrete, priče i susrete ljudi koji žive njihov život kao prodavači, kumice, prekupci i kupci. Tržnice imaju brojna značenja - od društvenoga do ekonomskog i turističkog, ali to su prvenstveno mjesta komunikacije.
Splitski pazar naziv je treće epizode dokumentarne serije Pijaca, pazar, plac, a na rasporedu je u ponedjeljak, 20. siječnja na Prvom programu HRT-a.
Za umirovljenicu Dunju Budanko, fotografa Feđu Klarića i vlasnicu restorana Ivanu Gamulin dnevni ritual je posjet splitskom pazaru i peškariji. To su dva glavna punkta grada na kojima ćete saznati sve što se događa, proćakulati, malo se i posvađati, kupiti ono što vam treba i ne treba, ali ćete se kući vratiti puna srca.
U ovoj epizodi upoznat ćemo autentične proizvođače i prodavače splitskog pazara: prodavačice povrća mamu i kćer Janju Križan i Tanju Križan, pčelara Tončija Mladinića, a na splitskoj peškariji tu je Siniša Beroš. Saznat ćemo što su to legendarne kupravende i na koji način su splitski mulci povezani s pazarom te zašto kad puše jugo cijeli Split promijeni raspoloženje, a na peškariji nema ribe.
Kreativni supervizor je Nebojša Slijepčević, scenarij i režija Sunčica Ana Veldić, montaža Ivana Perčinlić, direktor fotografije Miran Krčadinac, producentica Vanja Jambrović.