Close Menu
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
Facebook Instagram YouTube WhatsApp
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter) RSS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS

Zanimljivo predavanje o brendiranju u Ogranku MH u Splitu

D.D. / Foto: Joško Kalilić18. studenoga 2019. 10:06
Podijeli
Facebook Twitter Telegram WhatsApp E-mail adresa

U dvorani Ogranka Matice hrvatske u Splitu diplomirani dizajner Stjepko Rošin održao je zanimljivo predavanje o brendiranju.

Često se govori o brendiranju koje je danas postalo „in“ kao da je sve postalo brend. Napisane su brojne knjige i novinski članci a da nitko nije postigao pravu definiciju brenda. U biti brending je mješavina umjetnosti i znanosti koja upravlja asocijacijama između brenda i memorije u svijesti ciljnih potrošača uzimajući u obzir i veliku konkurenciju. U stvari brendiranje je sustav različitih alata kojima se prepoznavaju i prenose vrijednosti nekog proizvoda, usluge ili ideje na određenu skupinu ljudi.

Brendiranjem nastaje brend jedino ako su vrijednosti proizvoda uspješno prenesene na ciljanu destinaciju. Bit brendiranja je da ljudi zavole proizvod koji se nudi i da im on osvoji um i srce. Može ga se usporediti s paunom koji raširi svoje perje pa se šepuri prikazujući se u svojoj punoj ljepoti. Bez zdravog mentaliteta i ljudskog potencijala brendiranje ne može puno pomoći.

Svaki je građanin dio sustava brendiranja koji može biti negativan ako građani npr. bacaju smeće po ulicama ili puštaju svoje ljubimce po gradu da obavljaju nuždu bez prikupljanja izmeta. Za razliku od toga bit će pozitivan ako npr. mladi muzičari sviraju ugodnu glazbu po ulicama grada doprinoseći sustavu brendiranja. Dok god je brend živ treba ga kontinuirano nadograđivati i u tu svrhu su važni brend menađeri okruženi kreativnim timovima koji sustavno na tome rade pa je nužno i adekvatno investiranje.

brendiranje(1)
GALERIJA
Kliknite za pregled

Dobar brend nije samo dobar logo nego i predstavljanje priča koje su dovele do loga. Dobro brendiranje grada znači da i drugi ljudi požele u njemu živjeti. Za brendiranje grada prvo treba shvatiti potrebe građana pa tek onda turista. Kulturu treba razvijati prvenstveno da lokalno stanovništvo živi kulturu, bude okruženo kulturom i da živi od lokalne kulture cijelu godinu a tek onda da u njoj uživaju i posjetitelji.

Za uspješno brendiranje važna je autohtonost koja ne smije postati kič npr. kupiti magarčića obući nošnju i slikavati se s turistima. Autohtonost ili postoji ili je zauvijek nestala.

Očito je da je brendiranje složeni proces kojeg mogu osmisliti stručni dizajneri i dobri menađeri uz adekvatnu infrastrukturu i kontinuirano financijsko ulaganje - zaključio je Stjepko Rošin koji je nakon predavanja odgovarao na brojna pitanja posjetitelja.

Moja reakcija na članak je...
Ljubav
0
Haha
0
Nice
0
What?
0
Laž
0
Sad
0
Mad
0
Facebook Twitter Whatsapp Telegram
NAJNOVIJE VIJESTI
ALKAR - ZABOK 80-73: Sinjani slavili nakon dvoznamenkastog rezultatskog zaostatka
23
min
ALKAR - ZABOK 80-73: Sinjani slavili nakon dvoznamenkastog rezultatskog zaostatka
Čarolija nad gradom: Pun mjesec osvijetlio sinjsku noć
51
min
Čarolija nad gradom: Pun mjesec osvijetlio sinjsku noć
Sinj upalio drugu adventsku svijeću uz mirise blagdana i bogat večernji program
1
sat
Sinj upalio drugu adventsku svijeću uz mirise blagdana i bogat večernji program
Ribola Kaštela u polufinalu Kupa nakon preokreta protiv Dinama
2
sat
Ribola Kaštela u polufinalu Kupa nakon preokreta protiv Dinama
Obrov i Pjaca i danas su puni, pogledajte adventski šušur koji vlada u centru grada
2
sat
Obrov i Pjaca i danas su puni, pogledajte adventski šušur koji vlada u centru grada
NAJČITANIJE VIJESTI
  • Gotov očevid: 'Mladić je ubio djevojku, a onda pokušao i sebe. Oboje su u ranim 20-im godinama'
    Gotov očevid: 'Mladić je ubio djevojku, a onda pokušao i sebe. Oboje su u ranim 20-im godinama'
    6. prosinca 2025. 15:27
  • Grad Split otpisuje gotovo 35 milijuna eura dugova: 18,3 milijuna otpada na propale tvrtke. Evo popisa i svih detalja
    Grad Split otpisuje gotovo 35 milijuna eura dugova: 18,3 milijuna otpada na propale tvrtke. Evo popisa i svih detalja
    6. prosinca 2025. 09:01
  • Bačić najavio: "Nijedna kuća građena nakon 2011. bez dozvola više neće biti legalna"
    Bačić najavio: "Nijedna kuća građena nakon 2011. bez dozvola više neće biti legalna"
    6. prosinca 2025. 13:43
  • Kako znati da je SMS poruka pročitana?
    Kako znati da je SMS poruka pročitana?
    6. prosinca 2025. 07:54
  • Ratni invalid traži 10.600 eura od HDZ-a: "Učlanili su me u stranku bez pristanka., osjećam se silovan, prljav i obezvrijeđen"
    Ratni invalid traži 10.600 eura od HDZ-a: "Učlanili su me u stranku bez pristanka., osjećam se silovan, prljav i obezvrijeđen"
    6. prosinca 2025. 12:31
DD Marketing 300x250
DALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter)
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • Prodaja i marketing
  • Impressum
  • Kontakt stranica
  • Cjenik
© 2025 Dalmacija danas. Sva prava pridržana.

Upišite što tražite i kliknite na tipku Enter za početak pretrage. Kliknite tipku Esc za prekid.