Na današnji dan, točnije 20. travnja 1988., Hajduk je srušio još jednu tradiciju! Doduše, uspostavivši nove načine poslovanja i marketinških trendova, 'bijeli' su tako, po prvi put istrčali na teren, toga puta maksimirski travnjak - s reklamom sponzora na dresu.
Od švicarskih biznismena očekivalo se puno više
Ostalo je zapisano da je to bilo jedne srijede u proljeće u derbiju s Dinamom, koji je završio 1:1, golom tada mladog Alena Bokšića.
Na dresovima je bio natpis "Željezara Split", a koji bi drugi, kad je tadašnji predsjednik Hajduka Kolja Marasović bio direktor tadašnjeg giganta. Kasnije su nam stigli sponzori iz Švicarske, tvrtka JEBAG (Jezler, Baumann, Geselschaft). Kako im akronim nije bio baš najsretniji, Hajduk je njihovim posredstvom reklamirao hranu za kućne ljubimce - "Vitakraft".
Doduše od švicarskih biznismena očekivalo se puno više, ali priča i nije baš najbolje krenula. Kad se zadnjeg dana prijelaznog roka 1989. godine išlo po Predraga Mijatovića, hajdukovi strani sponzori dali su samo garancije, što u tadašnjem poslovanju i nije bilo baš opipljivo, pa od velikog, najavljivanog transfera nije bilo - ništa!
Dugo se opirao reklami
Tako je, eto, ostalo nama koji se bavimo hajdučkom poviješću zapisati da se Hajduk poput Barcelone dugo opirao reklami na dresu što mu je davalo još jedno obilježje velikog i nadasve posebnog kluba.