Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj održalo je uspješnu i iznimno posjećenu virtualnu poslovnu radionicu i prezentaciju koja je okupila stotinjak predstavnika turističkih agencija, turoperatora i aviokompanija među kojima su primjerice TUI France, Kuoni France, TVL Voyages, Air France i dr.
- Riječ je o prvoj u nizu planiranih virtualnih radionica na francuskom tržištu tijekom koje smo predstavili hrvatsku turističku ponudu s naglaskom na sigurnosne protokole u putovanjima i Safe stay in Croatia oznaku, a predstavljene su i aktualne te planirane marketinške kampanje.
Eventu su se odazvali neki od najznačajnijih agencija i turoperatora na francuskom emitivnom tržištu te agencije koje se uslijed aktualnih trendova sve više prebacuju na bliske, dostupne i sigurne europske destinacije - istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica, nadodavši kako su tijekom eventa aviokompanije Croatia Airlines, Air France, Volotea i Transavia predstavile planirane linije za ovogodišnju sezonu.
Croatia Airlines za ljetno je razdoblje najavila svakodnevne zračne linije iz Pariza za Zagreb, četiri zračne linije tjedno iz Pariza za Split i Dubrovnik te jednu zračnu liniju iz Lyona za Split.
Air France istaknuo je kako se od početka lipnja do kraja rujna planira otvaranje zračnih linija za Split i Dubrovnik, dok bi u visokoj sezoni za Dubrovnik trebalo operirati jedanaest letova, a za Split šest letova tjedno. Od 29. ožujka započet će operirati i svakodnevni letovi iz Pariza za Zagreb. Volotea za 2021. godinu najavljuje zračne linije za Dubrovnik i Split iz Lyona, Bordeauxa, Marseillesa, Nantesa i Touleusea te zračne linije Strasbourg - Dubrovnik i Nice - Split.
Zračna kompanija Transavia najavila je red letenja za Hrvatsku za razdoblje od 29. ožujka do 2. listopada. Iz Pariza za Dubrovnik i Split operirat će pet letova tjedno te dva leta tjedno iz Nantesa za Dubrovnik.
- Tijekom ožujka i travnja na tržištu Francuske provodit ćemo kampanju koja će za cilj imati pozicioniranje naše zemlje kao sigurne turističke destinacije, dok glavnu pozivnu kampanju planiramo provesti s početkom svibnja, ovisno o epidemiološkoj situaciji na nama uvijek važnom i interesantnom tržištu Francuske - izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.