Na dvomjesečnoj razini pad je nešto manji, 5,9 posto, ali ipak nije dobro što nije nastavljen pozitivan trend iz proteklih godina.
To je posljedica povećanja trošarina, a nije dobro i što tek 'mršava' trećina završava u privatnim rukama. Ostalo su državne strukture i javne tvrtke, privatne tvrtke i rent-a-car kuće. Velik dio, najmanje četvrtina, završava u reeksportu.
Tradicionalno, na prva dva mjesta su Volkswagen i Škoda, s 546 i 391 novoregistriranih i tržišnim udjelima od 17,89 i 11,09 posto.
Slijede Suzuki (278 -7,84 posto), Dacija (219 - 6,17 posto), Renault (216 - 6,09 posto), Opel (201 - 5,67 posto), Hyundai (188 - 5,30 posto), Seat (172 - 4,85 posto), Peugeot (171 - 4,82 posto), Toyota (145 - 4,09 posto), Mazda (143 - 4,03 posto), Kia (131 - 3,69 posto), Ford (113 - 3,19 posto), Citroën (108 , 3,04 posto...
Najprodavaniji premium brend je Audi (86 - 2,42 posto) ispred Mercedes-Benza (67 - 1,89 posto ) i BMW-a (58 - 1,64 posto). 'Probudio' se Jeep (61 - 1,72 posto).
Među modelima bestseller je Škoda Octavia (176), a na visokom drugom mjestu je Suzuki Vitara (142). Slijede Volkswagen T-Roc (126), Volkswagen Tiguan (119), Volkswagen Touran (105), Renault Clio (96), Suzuki SX4 S-Cross (96), Hyundai Kona (94), Škoda Karoq (93), Dacia Duster (90), Dacia Sandero (90), Mazda 3 (78) Volkswagen Golf (72).
Udio benzinaca je 54,1 posto, dizelaša 42,5 posto, hibrida 2 posto, LPG (plin) 1 posto i električnih 0,3 posto, piše Autoportal.