Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije je danas, u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA), realizirala program edukacije za javni i privatni sektor na temu „Inovativni turizam u vremenima pandemije COVID-19 i nakon toga“ uz izvođenje 4 radionice u Splitu.
Danas je predavanje održao Rob Holmes koji je stigao iz SAD-a. Održat će ga i sutra, a zatim će Željko Trezner održati predavanje 11. travnja na temu 'Turizam u COVID-19 vremenima i nakon njih – održivi razvoj turističkih proizvoda'. Tri dana nakon njega gostovat će predavačica Victoria Smith iz Velike Britanije, a njezina tema bit će 'Putovanja i 'novo normalno' – ciljani marketing'.
"Radi se o vrhunskim predavačima i stručnjacima koji su došli podijeliti svoja znanja i vještine, a sve kako bi spremni dočekali ovu zahtjevnu turističku sezonu", kazao nam je Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije.
Kaže da su radionice besplatne za sve sudionike, kao i da se mogu pratiti preko YouTube kanala Central Dalmatia.
"Interes za radionicama je sjajan i vjerujem da će koristiti svim sudionicima. Veseli me čuti i podatke s terena, u razgovoru s nekoliko hotelijera, podaci kažu kako za Uskrs imamo pojačan broj dolazaka. Rezervacije se ne otkazuju i vjerujem da ćemo imati uspješnu turističku sezonu. To je stanje trenutačno, naravno, ako se ništa u međuvremenu ne poremeti sa situacijom u Ukrajini. Ako ostane ograničeni sukob možemo se nadati uspješnoj turističkoj sezoni", kaže Stella.
"Mi kontinuirano surađujemo s TZ Splitsko-dalmatinske županije na edukaciji našeg turističkog kadra na svim razinama, počevši od turističkih agencija, ali i za sve one koji žele pratiti moderne trendove i integrirati to u svoj posao. Ove četiri radionice, zbog predavača i tema koje obrađuju, su možda i najvažnije od svih", rekao je Jurica Glavina, član upravnog odbora UHPA.
Današnji predavač Rob Holmes po prvi puta je u Hrvatskoj.
"Cilj ove radionice je sudionicima prezentirati inspirativne primjere iz stvarnog života kako bi stekli uvid u najbolje prakse i dobili savjete za izgradnju content marketing strategije, stavljajući autentično pripovijedanje i održivost u središte programa content marketinga", pojasnio je.
Očaran je Splitom kao destinacijom.
"Split definitivno ima svoje adute. Očaran sam i sam bogatom tradicijom, veličanstvenom poviješću, ljepotom prirodne i kulturne baštine, a to sve treba na pravi način predstaviti potencijalnim posjetiteljima", Podijelio je s nama svoje dojmove Rob Holmes.
"Destinaciju čine i ljudi, lokalno stanovništvo i turistički djelatnici koji će vjerujem putem ovakvih radionica dobiti neke nove ideje za buduće poslove", zaključio je.