Skladatelj, tekstopisac i glazbeni producent Tonči Huljić gostovao je u popularnom poslovnom podcastu Bizcasting, a tom prilikom govorio je hrvatskoj glazbenoj sceni i svojoj bogatoj karijeri, ali i o svom privatnom životu. "Prije sam sve olako shvaćao, a sada cijenim život, sve što mi se događa", kazao je, među ostalim, Huljić, priznajući i da bi, kada bi imao glas kao Petar Grašo, pjesme pisao isključivo za sebe.
U suprugu Vjekoslavu, kako je otkrio, zaljubio se još kao mladić, i to na prvi pogled, kada su se sreli u kinu. "Bio sam u kinu gledao film Briljantin s Olivijom Newton-John, u koju sam se odmah zaljubio, a kada sam izlazio iz dvorane u prolazu sam vidio njenu repliku. Bila je to ljubav na prvi pogled, ali ona je samo prošla pokraj mene s dvije prijateljice, nisam je slijedio. Tada sam počeo često odlaziti na rivu koja je tada bila središte društvenog života Splita jer sam znao da ću je tamo opet vidjeti i sresti. Znalo se da oni koji se gledaju idu uz more gore-dole, a oni koji su već zauzeti idu u istom smjeru", rekao je Huljić, priznajući i da je napravio još puno kilometara dok se nisu ponovno sreli na koncertu Magazina.
"Muzika je za sve kriva. Bog to sve posloži kako treba jer ja sam u Magazin došao kao zamjena za klavijaturistu, a kad se on vratio, postao sam zamjena za gitarista koji je trebao otići u vojsku. Bio je Splitski festival, ja sam imao nepunih 18 pa su me stavili dolje u orkestar, da ne budem na bini. I tako sam ja svirao klavir, a ona je sjedila u prvom redu pa smo se gledali. Onda smo idući vikend svirali blizu njene kuće, ona je opet došla i to je sve bilo jasno. Samo sam joj prišao poslije koncerta, tako smo krenuli. Što je najbolje, mi smo išli u istu osnovnu školu i ja sam uvijek slušao o Vjekoslavi Tolić, užasno me živciralo to ime, stalno je pisala neke pjesme, išla po natjecanjima, maltretirali su nas njenim recitalima", priznao je skladatelj.
U intervjuu je progovorio i o ambicijama da s filmskom glazbom uspije u Hollywoodu. "Potpisao sam preko Universala predugovor s Martinom Scorseseom, za rad na Aleksandru Velikom, ali onda je došlo do komplikacija. On je tada dovršavao film Bande New Yorka i netko od dvojice glavnih glumaca se ozlijedio, ne mogu se sjetiti tko pa ni dan danas ne znam koga više mrzim, Leonarda Di Caprija ili Daniela Daya Lewisa. Onda su počeli problemi, prolongiralo se snimanje i Scorsese je otkazao realizaciju. Ali, ostao sam raditi s Universalom, kasnije su me plasirali kroz neke druge filmove, prodavali moju glazbu za Disneyeve trailere i slično", ispričao je Huljić.