Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja listopada ostvareno 19 milijuna dolazaka (+6%) i 104.3 milijuna noćenja (+4%). Od toga su strani turisti ostvarili 17 milijuna dolazaka (+6%) i 92 milijuna noćenja (+4%), a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 9% te u noćenjima za 6%.
Ministar turizma Gari Cappelli naglasio je kako su postignuti rezultati dokaz uspješnog pozicioniranja Hrvatske kao kvalitetne cjelogodišnje destinacije. „Rast dolazaka turista u listopadu, kao i u čitavoj godini odličan je primjer promjene percepcije Hrvatske kao turističke destinacije na svjetskom turističkom tržištu, odnosno našeg sve boljeg pozicioniranja kao cjelogodišnje destinacije. Posebno me veseli što su tijekom prethodnog mjeseca među najbrojnijim gostima bili oni iz SAD-a, Kine i J. Koreje. To je još jedna potvrda kako su naše dosadašnje aktivnosti i programi usmjereni na jačanje prisutnosti na dalekim tržištima i poboljšanju aviopovezanosti dali odlične rezultate, a dodatan interes za Hrvatskom iskazan je i od brojnih avioprijevoznika na turističkom sajmu u Londonu. Ove zime Hrvatska će biti povezana s preko 100 destinacija diljem Europe i svijeta, a za sljedeću godini uložit ćemo 40 milijuna kuna u postojeći avioprogram što će vjerujem doprinijeti još boljim rezultatima“, poručio je ministar Cappelli.
„Tijekom razdoblja od prvih deset mjeseci, glavnina turističkog prometa registrirana je u komercijalnim smještajnim objektima koji su ostvarili udio u ukupno ostvarenom prometu od visokih 85 posto. U strukturi komercijalnog smještaja pak dominira promet ostvaren u obiteljskom smještaju s udjelom od 43 posto, a potom slijede hoteli s 27 posto i kampovi s 21 posto udjela u ukupno realiziranom prometu u komercijalom segmentu. Upravo se zbog toga daljnje jačanje i podizanje kvalitete smještajne ponude nameće kao strateški cilj, što će u kombinaciji s fokusiranom promocijom selektivnih oblika turizma i otvaranja novih tržišta hrvatskom turizmu osigurati daljnji rast i održiv razvoj“, naglasio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je u tijeku provedba dviju promotivnih kampanja, jedne za zdravstveni turizam koja se provodi na šest tržišta do 6. prosinca te druga koja je fokusirana na promociju MICE turizma i koja se provodi do kraja prosinca na tržištima kao što su SAD, Francuska, Njemačka, Austrija, UK i dr.