U utorak, 24. srpnja dio korisnika Tele2 nije mogao pristupiti internetskim uslugama zbog plikacijske pogreške na sustavima dobavljača. Poteškoće su trajale od 17 do 21 sat.
Iz Tele2 su danas priopćili kako će sviim korisnicima koji su imali poteškoće nadoknaditi štetu.
- Onim korisnicima koji su imali poteškoća u korištenju podatkovne mreže Tele2 se ispričava zbog nastale situacije te nemogućnosti neometane komunikacije. Tele2 je u svom poslovanju uvijek fokusiran na svoje korisnike i njihovo zadovoljstvo, stoga će u znak isprike svim korisnicima, aktivnima na dan 24. srpnja, nadoknaditi štetu.
Korisnici glasovnih tarifa na bonove te privatni i poslovni pretplatnici koji nemaju obvezni podatkovni paket BEZBROJ GB dobit će jedan dan surfanja bez naknade i potrošnje podatkovnog paketa tarife. O točnom datumu surfanja bez naknade korisnici će biti obaviješteni putem SMS poruke.
Korisnicima glasovnih tarifa na bonove, privatnim i poslovnim pretplatnicima te korisnicima mobilnog i pokućnog interneta s podatkovnim paketom BEZBROJ GB, Tele2 će nadoplatiti račun na bonove, odnosno umanjiti pretplatnički račun. O točnom iznosu nadoplate, odnosno umanjenja pretplatničkog računa, korisnici će biti obaviješteni putem SMS poruke. - poručili su iz Tele2.