Kako u kratkom vremenu stvoriti nove segmente turističke ponude grada Splita, najbolje pokazuje mlada uspješna ekipa studenata iz Splita i Kotora koji drugu godinu zaredom smještaju Split u središte kongresnog turizma. Split the week konferencija nastala je kao rezultat zajedničkog rada mladih te i ove godine donosi brojne zanimljive predavače i teme za sve one koji dijele zajedničku strast prema turizmu, hotelijerstvu i marketingu.
Naime, Split the week konferencija održava se u Splitu od 31.03. do 02.04.2022. gdje će stotine mladih iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije i Makedonije steći neprocjenjivo iskustvo učenja od uspješnih poduzetnika. Događaj sastoji se od programa kroz tri dana boravka gostiju u Splitu, koji svoj vrhunac ostvaruje upravo na 1. travnja gdje će u Cinestar kino dvorani prisutni moći poslušati eminentne predavače i zanimljive teme.
Predavači su stručnjaci iz područja turizma, hotelijerstva i marketinga, a evo tko su oni redom:
- Goran Ćorluka - uspješan poduzetnik i stručnjak u području upravljanja turističkim destinacijama i selektivnim oblicima turizma
- Ivan Škojo - direktor marketinške i development agencije Reroot
- Tomislav Pancirov - konzultant za digitalne komunikacije i najpoznatiji hrvatski digitalni nomad
- Joze Tomaš - predsjednika Hrvatske gospodarske komore Splitsko-dalmatinske županije
- Marko Marijoković - social media specialist sa stotinama tisuća pratitelja
- Dario Marčac - Tik Tok kreator te jedan od najutjecajnijih kreatora u regiji
Navedeni predavači prenosit će svoje znanje kroz iduće teme: Razvoj karijera, Brendiranje novog doba i Influencer marketing. Detalje provjerite na: www.splittheweek.com.
Kao novost te nešto što nismo imali prilike vidjeti na drugim konferencijama jest i panel rasprava pod nazivom „Sudar svijetova“ gdje će influenceri s LinkedIn-a, Tik Tok-a i Instagrama sukobiti svoje stavove te na vlastitim primjerima objasniti svim prisutnima prednosti i mane pojedinih društvenih mreža, trikova kojima se svakodnevno koriste u radu, čime će zasigurno pomoći sudionicima da uspješno razviju vlastito poslovanje. Nerijetko se dogodi da tvrtke i poduzeće gube značajne količine novce na svoje marketinške aktivnosti, a kroz ovu panel raspravu neće biti više potrebe za pogreškama koje im se mogu dogoditi na putu k uspješnoj promociji govore nam organizatori ovog događaja.
Slogan same konferencije je „Očekujte neočekivano“, a s obzirom na izvanredan uspjeh prošlogodišnje konferencije koju je pratilo više od 1200 sudionika putem live streama, ne možemo ne očekivati brojna iznenađenja i odličnu atmosferu i ove godine. S obzirom da ove godine nema epidemioloških mjera koje onemogujuću publiku u dvorani, vjerujemo kako će više stotina sudionika uživati u pomicanju standarda u organizaciji evenata koje nam donose ovi mladi ljudi.
Pratite u idućim danima što donosi Split the week konferenciju zahvaljujući kojoj Split nastavlja razvijati kongresni turizam. Još kad k tome dodate da su studenti zaslužni za takav uspjeh, možemo samo reći „Očekujemo najbolje“!