“Sa svim razumijevanjem za situaciju i probleme u kojima su se našli zaposlenici Doma i svi korisnici, MOLIM ODGOVORNE DA SE NEKAKO OBAVIJESTI RODBINA ŠTO JE S NJIHOVIM RODITELJIMA, BAKAMA ILI DJEDOVIMA.” - gotovo na rubu suza kazala nam je to Ana (podaci poznati redakciji), koja već drugi dan nema nikakvih informacija o tome gdje je, ni kako je, njen 80-godišnji otac, štićenik Doma za starije i nemoćne u Vukovarskoj ulici.

Jedini kontakt je fiksni broj koji je stalno zauzet.
"Jeli uopće u Domu ili su i njega odveli u bolnicu?"
- Potpuno mi je jasno da u Domu vlada “ludnica”, jasno mi je i da brojne obitelji pokušavaju doznati što je s njihovim najmilijima, posebno rodbina onih koji su se nalazili na drugom katu i evakuirani su u bolnicu. Imam razumijevanje za osoblje, medicinsko i sve ostalo koje je također ugroženo, ali sada se broj zaraženih širi na ostale katove i nemam pojma što mi je s ocem. Jeli uopće u Domu ili su i njega odveli u bolnicu? - nastavlja naša sugovornica, koja opisuje tijek događanja proteklih tjedana.
Dom je zatvoren za posjete odavno, možda mjesec dana. Uspjeli smo tri puta nakon toga dostaviti mu odjeću, poslala sam i tri pisamca, napisala ocu da hara gripa i da zato ne možemo dolaziti. No, onda su i to ukinuli. Postoji samo jedan broj, na njega se uobičajeno javljao muški glas, valjda portir, koji bi dalje prespajao poziv. Dobila bih medicinsku sestru od koje sam uvijek dobila odgovor “on vam je uvijek isto”.
Otac mi je na trećem katu, fizički je možda i zdraviji od mene, ali je dementan, ne zna gdje se nalazi. Ne znam što sada njemu prolazi kroz glavu kada vidi ljude u onim zaštitnim “odijelima”, s maskama, vjerojatno je prestravljen... - govori nam žena u šoku, da bi se potom pribrala te ponovila:
- Molim vas, sve odgovorne, znam da je situacija ozbiljna i ne želim stvarati paniku niti gužvu, ali u Domu se nalazilo preko 300 korisnika koji svi imaju svoje obitelji, da se na neki način organizira komunikacija kako bi doznali što je s njima, kako su, gdje su - prenosimo apel kćerke jednog od korisnika, koja ne može dobiti nikakve informacije već drugi dan, iako u “kartonu” njenog oca pa tako i ostalih štićenika Doma, uredno stoji zabilježen kontakt najbliže rodbine.





