Hrvatska digitalna agencija Human našla se u finalu izbora za najbolju web stranicu na svijetu.

“Imamo nešto za podijeliti i veliko je”, objavila je digitalna agencija Human na svojoj Facebooku stranici. I u moru, depresivnih vijesti kojima smo okruženi ovih dana, veseli nas vidjeti jednu pozitivnu. Naime, jučer su objavljeni finalisti 24. Webby Awardsa, najprestižnije digitalne nagrade te je upravo ova domaća agencija u finalu.

A da to nije nimalo mala stvar svjedoči to što je na ovogodišnji 24. Webby Awards bilo prijavljeno oko 13 000 radova iz 70 zemalja svijeta, a među finalistima nalaze se mnoga poznata imena poput HBO, NASA, The New York Times, Spotify, Saturday Night Live, BBC, Netflix, Vogue, UNICEF i naša agencija Human, piše Žena.hr.

Dodjela nagrada redovito se odvija u New Yorku, ali zbog trenutne situacije ovogodišnji “Webby From Home” dodijelit će se virtualno 19. svibnja.

“Svi smo jako sretni i uzbuđeni oko Webby-ja. To je stvarno veliko priznanje, na svjetskom nivou. Još ako ga osvojimo, bit će spektakl!”, rekao nam je Vanja Bartelan, CEO Humana. No, ako osvoje nagradu neće je moći preuzeti u New Yorku jer nitko ne može nigdje putovati.  “Bilo bi fora skočiti do New Yorka po nagradu ali nećemo plakati zbog toga”.

Dakle sljedećih 20-tak dana za naše digitalne stučnjake možeš glasati i ti i  to OVDJE.  



Našoj agenciji ovo nije prva nagrada za njihov rad, naime prije dva tjedna Human je dobio i MIXX nagradu za najbolju web stranicu u Hrvatskoj i to sedmu godinu zaredom.

“Sadržaj nam je bio na prvom mjestu. Nismo se željeli sakriti pred nerazumljivim riječima i generičkim slikama. Željeli smo da tko god posjeti naš web, nađe informaciju koju traži, ali uz narativ koji ga tjera da čita dalje, i dalje.. Kako je ovaj web produžetak nas samih, ljudi i kulture, željeli smo da govori istim jezikom. Jednostavne rečenice s jasnim stavom, informativne i korisne, s malo zafrkancije ubačene usput. Mi ga zovemo ‘no bullshit approach”, kazao je nakon osvojene MIXX nagrade Vanja Bartelan, CEO Humana.

Podsjećamo, glasati možeš i ti, i tako pripomoći da upravo naši digialni stručnjaci pobjede i Google i golemu aviokompaniju KLM koje su finalu s njima. A kako izgleda stranica za koju su nominirani pogledaj OVDJE. 



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime