Savez za Poljica objavio je poduži tekst o gradnji omiške obilaznice.
Tekst pod naslovom "Kamo vode odgode" prenosimo u cijelosti:
"U lipnju ove godine (2024.) objavljen je (prvi) javni poziv za izbor graditelja dionice (brze) ceste Dugi Rat – Omiš u dužini od 4,5 kilometara vrijedne 87 milijuna eura čiji rok je iz nama nepoznatih razloga višekratno prolongiran tako da najnoviji, neslužbeno, istječe 20. siječnja 2025., dok je najnovija procjena vrijednosti radova u međuvremenu narasla na oko 100 milijuna eura bez PDV-a. Hoće li ovoga puta izvođač radova biti napokon izabran i uz kakve uvjete, znaju samo (ne)odgovorni u Hrvatskim cestama d.o.o.
Voljeli bismo, dakako, da su razlogom spomenutih odgoda naše primjedbe i prijedlozi na projekt predmetne trase koje već godinama uporno šaljemo investitoru Hrvatskim cestama d.o.o., a koje su u međuvremenu podržali Grad Omiš i Općina Dugi Rat na čijemu se području radovi trebaju izvoditi. Kako je riječ o tehnički vrlo zahtjevnoj dionici koja bi rečenim projektom ne samo nagrdila prepoznatljive vizure Omiša nego i postala stalna prijetnja novim odroništima u gusto naseljenome dijelu Prika, bilo bi razumno da investitor pomno razmotri naše argumente, a naročito prijedlog alternativnog rješenja u vidu 'bezbolnog' izbijanja novog višenamjenskog tunela „Komorjak“ nešto sjevernije od službene trase.
Međutim, dosadašnje ignoriranje svih naših pokušaja razmjene mišljenja i argumenata s investitorom na bilo koji način, ne nudi razloge za optimizam što dovodi u pitanje smisao i svrhu "Prostorno-prometno-građevinske studije cestovne mreže na širem području grada Omiša" čiju izradu su Hrvatske ceste d.o.o. početkom srpnja ove godine povjerile tvrtki TraffiCon d.o.o. iz Zagreba. Za slučaj da se odgovorni u Hrvatskim cestama d.o.o. ili TraffiConu d.o.o. odluče za suradnju, stručnjaci iz naše udruge su raspoloživi."