Radničko vijeće Prometa Split uputilo je priopćenje sa svojim viđenjem uzroka najnovije izmjene režima vožnje kroz općinu Dugi Rat.

– Radničko vijeće JGP Prometa godinama upozorava na nezakoniti rad prijevoznika Dalmatinac. Ni jedna institucija nije reagirala na primjeren način, pa je lukavi prijevoznik nastavio kršiti sve propise koji se tiču prijevoza putnika. To sve je rezultiralo ovom odlukom Prometa.

Nedavno je pod utjecajem vlasnika Dalmatinca i Općinsko vijeće Dugog rata donijelo odluku da neće potpisati ugovor o prijevozu s Prometom, za razliku od svih drugih općina u okruženju i na području na kojem prometuje Promet.

Tom odlukom Općinsko vijeće Dugog rata otvoreno se stavilo na stranu prijevoznika koji godinama krši propise i ruga se svim mjerodavnim službama. Jesu li dugoratski vijećnici znali da će njihova odluka onemogućiti Prometu da nastavi prevoziti putnike i na području njihove općine i da će time svojim sugrađanima oduzeti najbolju vezu sa Splitom, upitno je. Možda su neinformirani.

Radničko vijeće izražava svoje čuđenje činjenicom da prijevoznik kojemu je napisano mnoštvo prijava za kršenje različitih zakona i dalje vozi i dalje nastavlja kršiti zakone.

Kako je to moguće? Gdje je „država“, gdje je „zakon“?

Radi li se samo o nesposobnosti službi koje moraju kontrolirati provođenje zakona, ili je nešto puno gore u pitanju?

U svakom slučaju, opet su najveće žrtve građani, jer više neće imati mogućnost koristiti usluge Prometa koji im je jedini omogućavao da stignu na svako odredište na području Splita s jednom kartom.

Što će se dogoditi kada uskoro Grad Split nađe načina za onemogućiti Dalmatincu daljnju uzurpaciju svojih autobusnih stanica, pa kad ne bude mogao stajati na svakoj stanici koja mu padne na pamet?

Podsjećamo da Dalmatinac već godinama potpuno nezakonito koristi gradske autobusne stanice u Splitu. Naime svaki grad ima pravo dopustiti kome želi korištenje svojih autobusnih stanica. To radi Zagreb, to radi Barcelona, to radi Graz, drugi gradovi, a također i Split. Razlika je jedino u tome što prvospomenuti gradovi drastično kažnjavaju one koji neovlašteno koriste njihove stanice. Grad Zagreb one prijevoznike koji na stajalištu javnog prijevoza zaustavljaju autobus bez sklopljenog ugovora o korištenju stajališta javnog prijevoza kažnjava s 2 000 – 6 000 kuna.

Očekujemo od Ministarstva mora, prometa i infrastrukture da hitno uvede red u području linijskog prijevoza putnika između Trogira, Splita i Omiša, te onemogući daljnje kršenje zakona! – poručili su iz Radničkog vijeća Prometa Split.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime