Tisuću radnika Brodotrogira još čeka isplatu plaće za srpanj. Sindikalisti ne vjeruju obećanjima uprave, ali ipak danas pokreću proces mirenja. Ne bude li plaće, do kraja tjedna počinju štrajk, poručuju iz trogirskog škvera. Uprava tvrtke smiruje napetost i poručuje kako bi plaće trebale biti isplaćena do kraja tjedna.
Brodotrogir, kao i Uljanik koji je prije pet godina preuzeo Danko Končar, ima problema s likvidnošću još od početka godine, tvrdi sindikalisti jer im se i stimulativni dio plaće umanjio zbog štednje. Proces restrukturiranja trogirskog škvera je završio, ali i dalje muku muče s pronalaskom kapitala. Prema riječima glavnog sindikalista Andre Belasa, Brodotrogir nema dovoljno unosnih poslova koji bi donosili prihode, a i projekti koji se planiraju stoje jer im nitko ne želi dati kredit. Tako su planirali graditi kruzer koji bi zaposlio radnike u škveru i unatoč državnom jamstvu od 32 milijuna eura, nitko im ne želi dati kredit.
Za isplatu plaća radnicima Brodotrogiru treba mjesečno nešto manje od 10 milijuna kuna. Država je od ulaska Danka Končara u Brodotrogir prije pet godina isplatila 380 milijuna kuna potpore, no prema pravilima Europske komisije, u narednih deset godina ne smije davati nove subvencije.
Radnici Brodotrogira i u ožujku ove godine planirali su pokrenuti štrajk zbog neisplate plaće, koja je kasnila šest dana, no budući da je plaća nakon toga sjela, nije došlo do štrajka: tada su iz Uprave pojasnili kako je razlog kašnjenja u isplati plaće bilo naručiteljevo kašnjenje s plaćanjem, a da Brodotrogir nije kasnio s radovima. Isto se dogodilo i sada.
3. maj, Brodosplit i Brodotrogir ove godine su završili proces restrukturiranja, što znači da u idućih 10 godina ne smiju primati izravnu državnu pomoć. Brodotrogir zadnje dvije godine posluje bez državnih potpora, ali trendovi nisu dobri. Prihodi su im sve manji, pa su tako prošle godine uprihodili tek 90,1 milijuna kuna, što je pad od 35 posto u odnosu na godinu ranije, a u dvije godine su se prihodi prepolovili.