Iz smjera Omiša prema Splitu, prolazeći kroz Strožanac, ne možete da ne primjetite radove s desne strane kolnika. Riječ je o već dobro poznatom projektu rekonstrukcije velikog križanja na DC8 na Jadranskoj magistrali kod skretanja za Stobreč, vrijednom 7,2 milijuna kuna bez PDV-a, a čije radove izvodi tvrtka Strabag.
Donosimo najnovije kadrove s tog dijela prometnice.
Autobusna stajališta sa sjeverne i južne strane državne ceste locirana su nakon križanja gledano u smjeru Omiša. Zelene površine uz kolnik širine su 2 metra, a uz njih nogostupi širine 2,5 m odnosno 2 m tamo gdje to nije moguće zbog ograničenih gabarita.
Duljina zahvata na Putu sv. Lovre iznosi 97 metara (krak nerazvrstane ceste), a duljina traka za desno skretanje 70 metara, a duljina zahvata na ulici 4. gardijske brigade (krak nerazvrstane ceste) iznosi 120 metara", kažu u Hrvatskim cestama. Kad se dozvola dobije, radovi bi trebali biti gotovo za 8 mjeseci.
"Na raskrižju su projektirane dodatne trake za desno skretanje koje nedostaju u postojećem stanju, zelene površine uz državnu cestu te nogostupi na dijelovima gdje sada nisu izgrađeni. Ukupna duljina zahvata na državnoj cesti iznosi 466 metara, a duljine traka za desna skretanja 125 metara. Desno skretanje sa DC8 u ulicu 4. gardijske brigade obrađeno je i usklađeno s narednim fazama izgradnje (prema TTTS-u).





