Close Menu
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
Facebook Instagram YouTube WhatsApp
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter) RSS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS

POZIV NA RADIONICE Inovativni turizam u vremenima pandemije COVID-19 i nakon toga

Sudjelovanje je besplatno uz obveznu prijavu putem online obrasca, najkasnije dva dana prije početka svake radionice, a broj mjesta je ograničen
D.D. / Foto: Rade Popadić5. travnja 2022. 11:13
Podijeli
Facebook Twitter Telegram WhatsApp E-mail adresa

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije će, u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA), realizirati program edukacije za javni i privatni sektor na temu „Inovativni turizam u vremenima pandemije COVID-19 i nakon toga“ uz izvođenje 4 radionice u Splitu.

Sudjelovanje je besplatno uz obveznu prijavu putem online obrasca, najkasnije dva dana prije početka svake radionice, a broj mjesta je ograničen.

Tekst se nastavlja nakon oglasa

Kako biste mogli planirati svoje sudjelovanje, u nastavku Vam dostavljamo više informacija i termine radionica:

Content marketing: Ključne strategije za putovanja nakon COVID-a

6. travnja 2022., 10:00 – 14:00

Komunikacija, suradnja i poznanstva ključni su za tvrtke dok rade na oporavku kroz globalnu pandemijsku krizu. Navedeno je ključno i za uspješnu strategiju content marketinga te turistički oporavak i vraćanje putnika na destinacije diljem svijeta. Ključ uspješnog content marketinga je uvjerljiv sadržaj. Cilj ove radionice je sudionicima prezentirati inspirativne primjere iz stvarnog života kako bi stekli uvid u najbolje prakse i dobili savjete za izgradnju content marketing strategije, stavljajući autentično pripovijedanje i održivost u središte programa content marketinga.

Predavač: Rob Holmes (SAD)

prijava

Budućnost putovanja: Destinacijski menadžment i marketinška strategija

7. travnja 2022., 10:00 – 14:00

Globalna pandemija dramatično je otkrila krhkost turističke industrije, ali zajedničko iskustvo je naglasilo snagu partnerstva, suradnje i održivih turističkih praksi koje vode do jače zajedničke budućnosti. Destinacijske menadžment organizacije (DMO) se okreću od marketinga destinacije prema upravljanju destinacijom, u nastojanju da postignu ravnotežu koja podržava održivi rast, donosi ekonomsku otpornost lokalnim zajednicama, čuva lokalnu kulturu i baštinu, istovremeno ublažavajući uobičajene izazove poput prekomjernog turizma i degradacije okoliša. Cilj ove radionice je sudionicima prezentirati inspirativne primjere iz stvarnog života iz kojih će saznati kako se pojedine zajednice i destinacije prilagođavaju, inoviraju i prevladavaju izazovna vremena. Stavljajući održivost u srž svog poslovnog modela, destinacije i zajednice pozicioniraju se za uspjeh dok izlaze iz pandemije. Sudionici će naučiti o važnosti uloge koju strateške komunikacije imaju u postizanju zadanih poslovnih ciljeva. Također, naučit će se kako snaga suradnje može pojačati marketinšku poruku i distribuciju gledajući na lokalne tvrtke u turističkom lancu opskrbe kao na strateške partnere, a ne na konkurente u industriji

Predavač: Rob Holmes (SAD)

prijava

Turizam u COVID-19 vremenima i nakon njih – održivi razvoj turističkih proizvoda

11. travnja 2022., 10:00 – 14:00

Radionica stavlja naglasak na najvažnije trendove u međunarodnom turizmu i na obilježja suvremenih međunarodnih turističkih kretanja u okolnostima prije, za vrijeme i nakon COVID-19 vremena. Sudionici će biti upoznati s promjenama koje pokreću trendove u turizmu te koje su njihove posljedice u pandemijskim i postpandemijskim vremenima. Također, stavit će se naglasak na najvažnije trendove u međunarodnom turizmu prije, za vrijeme i nakon COVID-19 vremena. U sklopu radionice identificirat će teme, područja i aktivnosti koji do sada nisu obuhvaćeni razvojem složenih turističkih proizvoda te kako je kriza naglasila potrebu održivog razvoja turističkih proizvoda i zašto će potražnja za proizvodima turizma posebnih interesa rasti. Identificirat će se koji su ključni dionici održivog razvoja turizma i koja je njihova uloga. Na kraju osvrnut će se na trendove u području održivog razvoja turizma posebnih interesa za stvaranje prilike za poboljšanje konkurentnosti.

Predavač: Željko Trezner (HRV)

prijava

Putovanja i „novo normalno“ – ciljani marketing

14. travnja 2022., 10:00 – 14:00

Cilj ove radionice je poučiti sudionike o evoluciji turističkog marketinga do danas i kako doći do potrošača u „novo normalnoj situaciji“. Sudionici će saznati kako se turistički marketing razvijao u skladu s akademskom teorijom marketinga (što je marketing, koji su Ps marketinga, nekad i sada), koji su svjetski događaji promijenili turizam i potražnju potrošača, kakav je marketing potreban za potporu novim ‘oblicima’ turizma; marketing 3.0: Evolucija pre-COVID, kako će turistički marketing odgovoriti na COVID i oporavak. Prezentirat će im se i pojasniti greenwashing i kako ga izbjeći, kako je COVID-a promijenio stavove potrošača, očekivano ponašanje potrošača nakon pandemije, kako će marketinški "Ps" evoluirati…

Predavačica: Victoria Smith (Velika Britanija)

prijava

Sve radionice održat će se u hotelu Park, Hatzeov perivoj 3, Split.

Službeni jezik radionica: engleski bez simultanog/konzekutivnog prevođenja i hrvatski (11.04.)

Napominjemo da će se radionice održati uz pridržavanje važećih epidemioloških mjera i nošenje zaštitnih maski.

U slučaju velikog broja prijavljenih, TZ Splitsko-dalmatinske županije zadržava pravo ograničenja broja sudionika po prijavljenoj tvrtki / subjekta na jednog predstavnika.

Za sve one koji ne mogu osobno nazočiti edukacije će biti dostupne na You Tube kanalu Central Dalmatia ili na linku https://www.youtube.com/c/DalmatiaHr/featured od 6. travnja 2022. godine.

Moja reakcija na članak je...
Ljubav
0
Haha
0
Nice
0
What?
0
Laž
0
Sad
0
Mad
0
Facebook Twitter Whatsapp Telegram
NAJNOVIJE VIJESTI
Mladi izbjegavaju obiteljska okupljanja za Božić. Iznenadit će vas zašto
7
min
Mladi izbjegavaju obiteljska okupljanja za Božić. Iznenadit će vas zašto
Najveća pogreška koju radimo na kraju godine stvara nepotrebnu tjeskobu
21
min
Najveća pogreška koju radimo na kraju godine stvara nepotrebnu tjeskobu
U grožđicama u Hrvatskoj pronađen pesticid, uklanjaju se iz prodaje
41
min
U grožđicama u Hrvatskoj pronađen pesticid, uklanjaju se iz prodaje
Hajduk skinut s trona: Njemački klub srušio rekord s Poljuda
56
min
Hajduk skinut s trona: Njemački klub srušio rekord s Poljuda
Legendarni fast food se zatvara nakon 38 godina
1
sat
Legendarni fast food se zatvara nakon 38 godina
NAJČITANIJE VIJESTI
  • Divlje svinje haraju istočnim splitskim naseljem: "Napravile su veliku štetu u vrtu, susjedu su ušle u maslinike"
    Divlje svinje haraju istočnim splitskim naseljem: "Napravile su veliku štetu u vrtu, susjedu su ušle u maslinike"
    19. prosinca 2025. 02:06
  • Tragedija na Kupresu: Iznenada preminuo bivši načelnik Perica Romić (41), iza njega ostalo petero djece
    Tragedija na Kupresu: Iznenada preminuo bivši načelnik Perica Romić (41), iza njega ostalo petero djece
    19. prosinca 2025. 17:12
  • Stipe u 3 ujutro “posudio” biciklu i cijeli Omiš nasmijao do suza!
    Stipe u 3 ujutro “posudio” biciklu i cijeli Omiš nasmijao do suza!
    19. prosinca 2025. 13:14
  • Vremenska "koplja" nad nama se lome baš na Božić. Mogao bi to biti uvod u dolazak prave zime
    Vremenska "koplja" nad nama se lome baš na Božić. Mogao bi to biti uvod u dolazak prave zime
    19. prosinca 2025. 02:23
  • Splićane uznemirio dim i vatrogasna vozila, saznali smo što se dogodilo
    Splićane uznemirio dim i vatrogasna vozila, saznali smo što se dogodilo
    19. prosinca 2025. 16:18
DD Marketing 300x250
DALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter)
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • Prodaja i marketing
  • Impressum
  • Kontakt stranica
  • Cjenik
Copyright © 2017-2025 Dalmacija danas. Sva prava pridržana.

Upišite što tražite i kliknite na tipku Enter za početak pretrage. Kliknite tipku Esc za prekid.