Početak novog tjedna donio je prometni kolaps na obalom dijelu srednje Dalmacije. Nekoliko je kritičnih područja, ali nema sumnje da je stanje najgore na Jadranskoj magistrali od Omiša do ulaza u Split i obrnuto. Kolona je duga gotovo 20 kilometara, a na pojedinim dionicama od Podstrane do Jesenica kolona se jedva pomiče. Ništa bolje nije ni na cijelom području od Duća do Stanića. U namjeri da izbjegnu gužvu na magistrali neki su se vozači odlučili uputiti cestom preko Starog sela, ali su i tamo nastale velike gužve.
Ogorčeni čitatelj nam javlja da je od Dugog Rata do Splita danas u automobilu proveo 5 i pol sati.
Dio vozača magistralu je odlučio zaobići preko Žrnovnice, Srinjina i Tugara, ali i tamo nastaju povremene gužve, osobito na Žminjači zbog radova koji u tijeku na dionici od bivšeg Lavčevićevog kamenoloma do magistrale.
Kolone od Dugopolja do Solina
Ogromne gužve vladaju oko rotora u Solinu i na ulazu u Split iz pravca Solina. Prvo, na izlazu s autoceste kod Dugopolja, između čvorova Vučevica i Bisko u oba smjera kolona je duga oko 2 km. Kolona počinje na brzoj cesti već od tunela Mravince sve do ulaza u Split. Iz smjera Kaštela također je gužva na brzoj cesti na ulazu u Splitu, velike gužve zabilježene su na većini cesta u Solinu.
Pritisak na trajektnu luku
U Splitu je, očekivano, najgore stanje u Zvonimirovoj ulici i u svim ulicama oko trajektne luke. Velike se gužve protežu na Ulicu slobode i dio Poljičke ulice, a kolone se stvaraju i u Ulici Domovinskog rata od križanja s Ulicom Hrvatske mornarice do nebodera OTP Splitske banke.
Novi Čiovski most bez pristupnih cesta nije puno riješio
Pravi prometni kolaps vlada na širem trogirskom području. Do izražaja je došlo ne puštanje u promet pristupnih cesta nakon otvaranja novog Čiovskog mosta. Zbog tog se stvaraju ogromne kolone s obje strane mosta. Na čiovskoj strani, kolona počinje već u Arbaniji, kod spoja za Žedno. Iako nešto manjeg intenziteta, gužve se stvaraju i na starom mostu u Trogiru.
Političari, kada će Omiška zaobilaznica?
Treba li nam više dokaza da Dalmacija svakog dana sve više plaća nebrigu političara, a osobito onih državnih, o osnovnim pitanjima od interesa stanovnika poput prometne infrastrukture. Ni danas ne znamo kada će se početi raditi Omiška zaobilaznica, a stanje je svakog mjeseca, svake godine, sve gore...