•  
  •  

Da je nautika proizvod koji čini važan dio ukupne hrvatske turističke ponude pokazuju i podaci istraživanja TOMAS nautika 2017. Naime, prema tim podacima 56% nautičara dolazi iz kućanstava s prosječnim prihodima većim od 3.500€, što je skoro duplo veći budžet od ljetnih odmorišnih gostiju. Trajanje boravka nautičara uglavnom je u rasponu od 4 do 7 noćenja (59%), a potom slijede boravci u trajanju od 8 do 14 noćenja. Vezano za njemačko tržište, prema podacima istog istraživanja 3/4 nautičara iz Njemačke ostvaruje mjesečna primanja veća od 3.500€, a tijekom boravka u Hrvatskoj njih 71% ostvaruje do 7 noćenja. Od aktivnosti najčešće biraju restorane, shopping te sportske aktivnosti.

Među suizlagačima koji nastupaju na sajmu su TZ Splitsko-dalmatinske i Šibensko-kninske županije, Croatia Yachting, Marina Hramina, Marina Veruda, Angelina Tours, Ultra Sailing, Burin Yacht Charter, Offshore Boote te Denebola Charter + Anamore Yachting. U sklopu hrvatskog štanda, u suradnji s HGK i ACI-jem, organizirano je i druženje s partnerima u sklopu kojeg je održana i degustacija hrvatskih vina, sireva te ostalih gastronomskih delicija. Sajam BOOT Düsseldorf prošle je godine privukao više od 1900 izlagača, gotovo 250.000 posjetitelja te oko 2.000 akreditiranih novinara iz 44 zemlje svijeta, a još bolji rezultat očekuje se ove godine.

Predstavnica Županijske komore Splitsko-dalmatinske županije i Turističke zajednice splitsko-dalmatinske, Nataša Bušić, kazala nam je koji su interesi posjetitelja sajma što se tiče Splitsko-dalmatinske županije.

– Interes je velik, kao i uvijek, za našu županiju, s obzirom da mi predstavljamo najatraktivniji dio našeg Jadranskog mora. Ima tu interesanata koji žele charter nekog broda, ima ljudi koji žele iznajmiti samo kabinu na brodu, a ima ljudi koji imaju samo svoj brod i interesiraju ih marine – kazala je Bušić.

– Upravo za ovaj sajam smo izašli s mapom za ronioce. Tu je mapa ronilačkih centara Splitsko-dalmatinske županije, popis svih ronilačkih centara i svi njihovi kontakt podatci, nadodala je Bušić.

Na sajmu se našao i bivši jedriličar Ivan Kljaković Gašpić.

– Svakako mislim da je veliki izazov hrvatsko jedrenje približit široj populaciji, i po meni stvoriti od jedrenja jedan nacionalni sport, jer uz ovu razinu nautike koju imamo, sve ove prirodne osobine mora, otoka, nema boljeg sporta od jedrenja za nove generacije. Tim više što u charther industriji, kao najjačem biznisu na svijetu, u Hrvatskoj nedostaje radne snage – kazao je Kljaković Gašpić, nadodavši da je uvijek jednom nogom u brodu i da mu nedostaje olimpijsko jedrenje, no i da “novi vitrovi pušu”.

Jedini hrvatski izlagač brodova na ovome sajmu, Marin Donadini, predstavlja se sa “Salonom 380”.

– Zadovoljni smo sa posjećenošću sajma, imamo izuzetno velike interese, posebno sa sjevera Europe, dosta ljudi iz Engleske i Nizozemske su zainteresirani za naš brend – kazao je Donadini.

Na što ciljate, koja je vaša publika?

– Strastveni jedriličari u principu, to je naš segment publike, jedan jako uzak krug ljudi.



  •  
  •  

Komentiraj

Napišite komentar

* Obvezno potvrditi GDPR

*

Slažem se

Upišite svoje ime