Popisivačica stanovništva koja je zadužena za područje na kojem čitateljica živi ostavila je svoj kontakt na vidljivom mjestu u ulazu zgrade kako bi je kontaktirali oni koji, u trenucima kada je bila u obilasku, nisu bili kod kuće.
Čitateljica je popisivačici poslala poruku s upitom mogu li se čuti telefonski i za sat vremena dobila povratni poziv. Dala je osobne podatke osoba koje se upisuju te naznačila da daje podatke o drugoj osobi.
Prvo je odgovarala na pitanja za sebe, a potom odgovore na ista pitanja dala za drugog člana svog kućanstva. To, kaže, nije radila "na slijepo", jer na službenim stranicama popisa stanovništva postoji Popisni upitnik kojeg je pratila paralelno kako je popisivačica postavljala pitanja.
Popis je tekao bez većih poteškoća, jedine probleme radio je sustav u kojem popisivači rade. Popisivačica se više puta požalila kako je sve sporo i da sustav nije baš najbolji.
"Sad moram puno puta upisati 'Zagreb'", rekla je popisivačica na što joj je čitateljica DNEVNIK.hr-a predložila da iskoristi kraticu te kopira i zalijepi odgovor, no popisivačica je kazala da nema tu mogućnost. "Padajući je izbornik", rekla je.
Popisivačica je čitateljicu izvijestila i o sporosti sustava: "Samo da prevrti. Nešto nije uhvatio", rekla je. Unatoč tome popis dviju osoba bio je gotov za manje od 15 minuta.
Poslali su upit Državnom zavodu za statististiku očekuju li da će popis biti gotov u roku, postoje li kakve zapreke za to i kada se počelo s telefonskim popisom stanovništva.



