Boranka je prošle godine potaknula desetke tisuća ljudi da se uključe u najveću volontersku akciju pošumljavanja ikad održanu u Hrvatskoj. Pošumljena su velika opožarena područja u okolici Splita i Solina, a ove godine se akcija pošumljavanja proširila i na Zadarsku županiju. Savez izviđača Hrvatske, kao glavni organizator kampanje Boranka, planira ove godine u akcijama pošumljavanja okupiti više od 4000 volontera.
- Ponosni smo što je Savez izviđača Hrvatske, jednoglasnom odlukom žirija, upravo osvojio izuzetno značajnu nagradu Ponos Hrvatske. Nominirani smo kao pokretači naše kampanje Boranka putem koje su izviđači i svi ostali volonteri, njih više od 6,000, do sada posadili 60,000 novih stabala na požarištima Dalmacije, - objavio je Savez izviđača Hrvatske.
Nagrada Ponos Hrvatske svake se godine dodjeljuje pojedincima i organizacijama kao nagrada za humanost, hrabrost, poštenje i dobrotu. Dobitnici nagrade dokazali su da su svojim djelima i dobrim namjerama stvarali pozitivno ozračje na lokalnoj i široj razini te pokazali kako je ljudskost jedina trajna vrijednost.
Ove godine će nagradu, koja se dodjeljuje 15-tu godinu zaredom, primiti ukupno 15 dobitnika.
Dodjela nagrada održat će se u veljači 2020. na velikoj svečanosti pred više od 500 uzvanika koju će uživo pratiti HTV, a nagrade svake godine osobno uručuje Predsjednik, odnosno Predsjednica Republike Hrvatske. Dan prije dodjele nagrada svi dobitnici prisustvuju posebnoj svečanosti u Hrvatskom saboru gdje ih prima predsjednik sabora.
Podsjetimo, 15. listopada u Bruxellesu su dodijeljene najprestižnije europske nagrade za marketinšku učinkovitost – EuroEffie. Jedan od ovih vrijednih kipića, i to onaj zlatni, po prvi put dolazi i u Hrvatsku, ali i cijelu regiju, zahvaljujući reklamnoj agenciji Imago i kampanji Boranka, osmišljenoj za Savez izviđača Hrvatske.