Oglašavanje i upravljanje biznisa na digitalnim kanalima, poput društvenih mreža, E-mail kampanja, Web-stranica, Google reklama i dr. U koronakrizi, digitalni marketing buja kao na steroidima.
Od srednje škole učim marketing kao hobi, imao sam nekoliko mentorskih programa, i pokrenuo sam biznis sa svojim specijalistima iz cijelog svijeta, u srcu korone, u travnju 2020.
Ovim putem se želim zahvaliti svom mentoru Antonu Gizdiću koji ima vrlo uspješnu marketinšku agenciju u Engleskoj te me je uputio i naučio sve o ovom biznisu, i još puno puno vise od toga. Bez njega ovo ne bi bilo moguće.
Za neke biznise, u srcu krize je smiješno ih pokrenuti. Za mene, pokretanje ovog posla uz iskustvo koje sam imao iz marketinga, svi Božići su mi došli odjednom. U koronakrizi bujaju e-trgovine, odnosno eCommerce, cyber-security i digitalni marketing Korporacije poput Amazona su gotovo udvostručile promet, svakog dana se otvaraju na stotine i tisuće novih eCommerce poslovanja...
Svijet je sada - online. Gospodin koji ima firmu za e-mail marketing mi je rekao da nikad nije imao više klijenata. Ostale online reklamne agencije su u situaciji da moraju odbijati klijente.
Zašto je potreban digitalni marketing?
- Nudi mogućnost interakcije direktno s potencijalnim klijentima/kupcima i učenje o tome što oni žele.
- Mogućnost dosega globalnog tržišta, ne samo lokalnog.
- Tradicionalne metode poput banera ćete platiti ovisno o lokaciji, dvije do osam tisuća kuna po jednom baneru za mjesec dana. Pitajte svaku agenciju, reći će vam: jedan baner premalo, jedan mjesec prekratko.
- Digitalni marketing omogućuje ciljanje točno određenih ljudi, na tisuće i tisuće, po djeliću te cijene. Posebice na Balkanu, gdje je cijena za doseg tisuću ljudi daleko manja od one u Americi, gdje je tržište gusto.
- Možete precizno mjeriti napredak odnosno analitiku vaših online kampanja i prikladno ih poboljšati.
Kome je potreban digitalni marketing?
- Svakom biznisu, iz jednostavnih razloga. Ne možemo tražiti pozornost tamo gdje naši kupci nisu. Nalaze se online, na društvenim mrežama, i tamo moramo biti i mi.
Oni koji ne slijede trendove, povijest je pokazala da njihov biznis stoji na mjestu.
Razlika nije u biznisu, nego tko se bolje prilagodio tržištu, tko ima veću pozornost.
Ljudi ne mogu pojmiti jednostavnost toga; vjeruju da je iduća faza njihovog biznisa nešto novo, inovativno, a rješenje je jednostavno. Pokaži se tamo, gdje je usmjerena pažnja tvoje publike.
Pff, mene svi znaju u mom gradu, meni to ne treba...
Naravno u nekim malim gradovima neće biti od prevelike važnosti se eksponirati online.
No u gradovima veće konkurencije, ako si uspješan biznis, nisi uspješan jer nemaš digitalni marketing, nego UNATOČ tome što ga nemaš.
U čuvenoj knjizi Eugena Schwartza, Breakthtough Advertising, opisani su stadiji kroz koje reklame prolaze da bi bile upečatljivije, uvjerljivije i na kraju, isplativije u odnosu na konkurenciju.
Na Balkanu, u Hrvatskoj, online "zemljište" nije još ni približno ispunjeno koliko može biti, ni približno se ne iskorištava mogućnost kampanji, da budemo prvi, prije konkurencije, i zauzmemo prva mjesta u borbi za kupčeve novčanike i osviještenost da taj biznis postoji.
Mnogi mali i srednji, makar i veliki, biznisi će reći: "Korona je, sve je u neizvjesnosti, ne znamo hoćemo li raditi idući tjedan. Zašto bih trošio budžet na to?"
Ako pogledate povijest financijskih kriza u zadnjih 90 godina, opstali su oni biznisi koji su se nastavili, barem rjeđe, oglašavati, i ostati u svijesti potrošača.
Tko mi u može garantirati da će mi se to isplatiti? Obično u reklamnim agencijama kažu: "Ah, vidjet ćemo, koliki će odaziv biti"
Svaki ozbiljniji biznismen zna da je za marketing potrebno vremena. Ako netko ima dobar proizvod, odaziv je neizbježan, ali je potrebno provesti testiranja i vidjeti na što najviše ljudi reagiraju. Nekad će samo promjena naslova povećati odaziv pet do deset puta.
Za optimalne rezultate, klijenti se posvete digitalnom marketingu barem mjesec dana za testiranja, i ukupno tri do šest mjeseci kampanje.
Najbolja investicija koja donosi najveći povrat na uloženo, nije neki mirovinski fond, ili stambena štednja, ili nekretnine, nego ulaganje u oglašavanje biznisa.
I do pet puta vrijednost uloženog u samo nekoliko mjeseci, ovisno od biznisa, platformi koje se koriste za oglašavanje i dr. To je ekvivalent ubacivanja u neku mašinu novčanice od deset, a primanja novčanice od 50 kn nazad.
Sve zahvaljujući biranju odgovarajućih alata i sofisticiranih algoritama koji traže najzainteresiranije potencijalne kupce/klijente po informacijama koje im damo.
Maksimilijan S. Petri
Text me!
+385919365195
Upwork platforma: → LINK